Gå til innhold
Fiskersiden

Tattoo...


ruov
 Share

Recommended Posts

Har i flere år gått med planer om og få meg en ny tatovering.. Har ønsket meg en fisk!!!!!!! :D:D

Tenkte det kanskje var noen her inne som er flinke til og tegne eller har noen kule tips/tegninger eller ev bilder..

Tatoveringen skal være sort....

Det jeg kunne tenke meg er en laks/ørret som hopper opp fra vannet, gjerne med litt vannsprut...

Må vel være en glimrende mulighet for de tegneglade inne her til og få "merket" meg med noe jeg skal ha resten av livet :blink::lol:

Håper jeg får noen gode tips her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvid du ikke får noen gode forslag i denne tråden, så ville jeg forhørt meg på noen tattoosjapper. Mange av de er skikkelig gode til å tegne, og kan sikkert tegne et fint motiv til deg. mange bruker også gjennomslagspapir, og kan tegne av et fotografi, eller av andre illustrasjoner. Kan jo også hende at det finnes noen lignende forumer som dette, men som handler om nettopp tattoo... hvor du kan få gode tips Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvid du ikke får noen gode forslag i denne tråden, så ville jeg forhørt meg på noen tattoosjapper. Mange av de er skikkelig gode til å tegne, og kan sikkert tegne et fint motiv til deg. mange bruker også gjennomslagspapir, og kan tegne av et fotografi, eller av andre illustrasjoner. Kan jo også hende at det finnes noen lignende forumer som dette, men som handler om nettopp tattoo... hvor du kan få gode tips Lykke til.

Har sjekket det men det er jo ikke mange av de i tattoo sjappa som har peiling på fisk, så hvis det er noen her som har kule bilder/tegninger så er det bare og sende dem over ;):D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.