Gå til innhold
Fiskersiden

Israpporter!


TURUT
 Share

Recommended Posts

Ja... Østlandet passer meg bra det, selv om det sikkert finnes folk der ute som er dedikert nok til å reise litt for å finne is.

Fremdeles ingen som har is å melde noe sted (Østlandet...)?

-I høyden burde det vel være håp flere steder enn nord i Hedmark?

Isen ligger de fleste steder nord på østlandet bare man kommer litt opp i høyden. Femundsmarka rundt Elgå har is. Samme gjelder området rundt Koppang. Helt sikkert de fleste andre sterder som ligger litt høyt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det begynt å legge seg rundt om på Hedemarken, i hvertfall på mindre vann. Ikke lenge til det bærer her også nå! :D

Kjørte fra Brumunddal til Mengshoel og på alle småvanna over åsen lå det is over hele. Noen dager til med litt mer kulde så er det bare å sette utpå! Husk fiskebuddy og brodder bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 10 cm stålis på Viksdammen og Linnerudsjøen, og visstnok 15 på Harasjøen i følge kunder som har vært oppom. 10 cm på Rokosjøen har jeg også fått melding om, så i praksis betyr det at det er FISKBART over hele fjøla om man bare holder seg unna os og de større sjøene.

-Forklarer hvorfor jeg gikk tom for maggot på et blunk i hvertfall... :)

(Kommer 40 bokser på torsdag, så vi berger vel romjula...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet noe om isen på Langangen? Kjørte forbi der i dag på vei til Torp og det lå is til langt ut i fjorden. Men det var umulig å se hvor tykk den var, den så iallefall ut til å ligge i ett uten noen åpne råk osv. Hvis noen har sjans og bor i nærheten så kunne det vært stas med en uttalelse om hvordan det ser ut der så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.