Gå til innhold
Fiskersiden

Fiske og fri nr.10


Recommended Posts

Vil bare anbefale dette nr.til de som liker jiggfiske etter Abbor,gjørs og gjedde. Er en fin artikkel om vertical jigging,der de bla. går inn på den spennende metoden drop-shot med beskrivelse av rigg etc(8 sider :lol: ). Det er også en artikkel om bruk av jerk baits etter SØ,sikkert til interesse for mange. Blade kan kjøpes eller smygleses på noen Narvesen kiosker,kjøpte mitt på oslo s.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje funker det med Pro leeder eller lignende knytbar fortom,men da får man sikkert ikke så mye abbor. Ellers nevte artikkelen at det var veldig effektivt på gjørs,bruker amerikanerne DS etter Wallay Michael?

Evt. stave feil beklages,sliten etter eksamen i dag og orker ikke å sjekke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig, men vertical jigging kommer derfra, tror jeg.

Jeg har vært inne på ideen med å prøve med en form for fortom, men har aldri kommet så langt.

Det finnes og spesialkroker som får kroken til å stå bedre ut fra sena og, for akkurat det har jeg litt problemer med.

Men nå som man har tilgang på offset kroker, så kan man vel prøve litt mer.

Vertikal jigging skal i hvertfall prøves mer om jeg kjøper meg elmotor foran i båten :D

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Das var guten sein!Zander aus dem krøder,ser sjøn.

Læren om tysk,det lenge glemte og merksnodige språk.Men tru det eller ei,klarer faktisk å komunisere med folka,mer enn jeg kan si om min tidligere tysklærer(Helga von hell).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.