Gå til innhold
Fiskersiden

Fisketur i Dirdal


Laksalaura
 Share

Recommended Posts

Tok en liten kveldstur til Dirdal for å gire ned etter alt julestresset.

Etter 5 minutter kom denne opp:

15608_s.jpg

Litt senere ble det en ny art på meg:

15609_s.jpg

15610_s.jpg

Snakker om å ha øynene på stilk.. :D:D Regner med at det er lusuer?

Er det noen som kan anbefale gode pigghå-plasser i Stavanger-området? Skulle gjerne ha hilst på den karen og.. :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muligheter for å få sjøsett båt i Dirdal? Tenkte å ta båten på hengaren og jakte sel der inne.

er ikke sikker på Dirdal, mulig du må ha nøkkel fra den lokale båtforeningen. men vi har satt utpå båt i Oltesvik, da er det bare et par km til Dirdal.

er båtrampe i Frafjord også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråttis med ny art. Du får slenge deg med oss på neste pigghåtur, så kan du få krysset av den arten.

Takk for det :) Dere får gi lyd når neste tur er på tapetet - så blir jeg med om det passer :P Men....det betyr ulykke å ha med kvinnfolk på fisketur har jeg hørt ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :P Dere får gi lyd når neste tur er på tapetet - så blir jeg med om det passer :P Men....det betyr ulykke å ha med kvinnfolk på fisketur har jeg hørt ;):P

ingen av oss er single, så du er rimelig trygg...... :);) . fikk over 20 pigghå sist vi var på pigghå fiske her i fjordene, så det skal være muligheter for at du fanger en også.

grattis med hågjel og lusuer forresten :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen av oss er single, så du er rimelig trygg...... :):P . fikk over 20 pigghå sist vi var på pigghå fiske her i fjordene, så det skal være muligheter for at du fanger en også.

grattis med hågjel og lusuer forresten :D:D

LOL - tenkte heller i retning av at jeg tar all fisken :P;) Gammelt ordtak som jeg har fått høre noen ganger opp gjennom årene. Lover å ikke flørte FOR mye ;):P Men seriøst - Ja hadde vært gøy å få prøve etter pigghåen oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fangst! Er det på insdustrikaien eller på den gamle ferjekaien du fisker ? Har ikke fått Hågjel selv.

Takk. Jeg fisket ved kaien på Sandtaket- det er sikkert industrikaien det?

Hvis du er veeeldig tolmodig, så blir det tatt pigghå i Dirdal også ca 1 gang hvert fjerde skuddår. Hvis du vil ut etter pigghå før Kim klarer å samle gjengen så er det bare å si fra, så sender eg noen kartlinker til deg :)

Jeg er veeeldig tålmodig når det kommer til fiske - men hvert skuddår er litt for sjelden for selv meg :)

Setter pris på kartlink-(er) :P

Hva med denne svarthåen som skal være så "lett å få". Jeg har aldri fått denne heller.... Men den regner jeg med er i Dirdal i følge leste rapporter derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel fire turer til Dirdalen nå, men ennå ikke sett snurten av svarthåen. Ikke de jeg har vært med heller. Eller fikk jeg noen sist tur? Hmm, hjelp meg karleif. . .

Var nok pigghå det, ja.

Trønderho.......!!! er ikke pigghå i Dirdal, var nok en stor svarthå du fikk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.