Gå til innhold
Fiskersiden

Agnproblematikk


Chironomus
 Share

Recommended Posts

God jul

Her i Trøndelag er sildefisket over, og me var ikkje lure nok til å hamstre sild til frysaren. Kva gjer me? Reker er jo ein moglegheit, saman med invertebratar frå fjøra. Men sild er favorittagnet. Eg ser at Gjørs har blitt glad i spekesild, korleis heng denne på kroken? Verkar det like bra som fersk sild? Er det den frosne typen i blokk?

Fins det andre smarte og gode agn? Det må jo vera lettvint, billig, effektivt og henga godt på kroken.

Håpar på mange, lure svar :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul

Her i Trøndelag er sildefisket over, og me var ikkje lure nok til å hamstre sild til frysaren. Kva gjer me? Reker er jo ein moglegheit, saman med invertebratar frå fjøra. Men sild er favorittagnet. Eg ser at Gjørs har blitt glad i spekesild, korleis heng denne på kroken? Verkar det like bra som fersk sild? Er det den frosne typen i blokk?

Fins det andre smarte og gode agn? Det må jo vera lettvint, billig, effektivt og henga godt på kroken.

Håpar på mange, lure svar :angry:

:) klarer du og få tak i sildefileter,så skjer dem opp i strimler på langs og legg dem deretter natta over i rød konditorfarge.knallbra agn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spekesilda er suveren som reserveagn, til haifiske bruker vi mer og mer bare den. men det kan være mye å hente på å ta seg en tur til et fiskemottak, spesielt hvis de har inne småsild eller brisling :angry:

andre ting som funker: reker (IKKE i lake, må være ferskvare/frossenvare), snegler, skjell, krabbekjøtt, sei,hvitting, de forskjellige gulp'ene(børstemark, sandmark, ol)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men eg blei vel ikkje veldig mykje klokare... Eg prøvde å søke opp fiskemottak i nærleiken av Trondheim, men det var lite å finne. Eg meinte at den store breiflabben som blei teken tidlegare i vinter her i fjordenblei vegd på ein mottak i Malvik, men er ikkje sikker. Veit nokon kor ein finn desse mottaka (ja, eg har prøvd gule sider)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultra kan levere sild på bestilling. Jeg bestilte 10 kg sildefilet til 40 kroner kiloen der i fjor. 2 dager ventetid også var fryseren full av agn. Legg filetene innpakket hver for seg i GladPak, så slipper du å tine ei hel blokk før hver tur. De setter seg ikke fast i Gladpak.

Spekesild får du kjøpt året rundt på Rema, Rimi etc. Ligger ofte i samme disk som pålegg og kryddersilda. Det er jo bare sild som er godt saltet, og den er veldig fast i ... fisken. Jeg brukte den senest i dag, fisken tar det agnet like godt som vanlig sild til tider.

VELDIG HOT TIPS:

Den asiatiske matbutikken i hjørnet nederst i munkegata selger frossen makrell i 3-pakninger året rundt til ca 55 kroner pakken. De agnene overlevde jeg på i hele år mens jeg bodde i Trondheim. De har også store pakker med frossen akkar og andre fiskeslag.

Gjørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG HOT TIPS:

Den asiatiske matbutikken i hjørnet nederst i munkegata selger frossen makrell i 3-pakninger året rundt til ca 55 kroner pakken. De agnene overlevde jeg på i hele år mens jeg bodde i Trondheim. De har også store pakker med frossen akkar og andre fiskeslag.

Gjørs

Case closed. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.