Gå til innhold
Fiskersiden

Drømmen om den store romjulslaka


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

Jeg, Thile og Andrè dro opp til en super-duper-bra plass i Glomma i håp om å få hilse på den riktig store laka. Stemningen i bilen oppover var høy og det var ikke noen småtasser av laker vi drømte om å få. Kanskje ville det komme noen nye perser denne kvelden?

Vel, det startet med den lille på meg, tatt på lakebit:

27122006225856h6Yix176Kf58.jpg?94

Den ble gjenutsatt så Erik Walmann kan komme og fiske den opp senere

27122006225856b48MDQ4y43xy.jpg?88

Også...

..dabbet det av :angry:

Timene gikk uten annet enn enketle napp som til og med noen mente bare var at jeg så syner :D

MEN SÅ :

271220062258568eR64fdIHhkd.jpg?55

Hva var dette?

27122006225856ePvB67n61QwR.jpg?3

Er det lakedrømmen som skulle gå i oppfyllelse?

Skulle Thile sette nye lakepers?

Men nei....

27122006225856947FuIhwy7j8.jpg?12

Men han ble glad likevel: (kanskje ny kvist-pers?) :angry:

2712200622585672n4AwafWSUa.jpg?60

Vel, vel, det ble ikke all verden denne kvelden, men neste gang......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det dokumenteres at det ikke tas kanonfangst på alle turer samt at det ikke behøver være kanonfangst for å lage rapport. Jeg tror alle rapporter er med på å inspirere folk til å komme seg ut, så stå på.

Artig at russedressen til Thilesen fortsatt passer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det var i 65 CB

Synes dere fortjener ros for gutsing. <_<:)

Tror nok du skulle ha kakket den lakan Gabblo, fisken er ikke vant til at du ikke kakker, og da blir det en rykte flom i det du slipper de uti. Tror ikke du skal endre så mye på holdningen din gabbis, tror kakk er det som gjelder for deg. Men den dagen du mener at C&R har noe forseg så er det OK

:D:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en fin tur til tross for laber fangst. Hyggelig selskap og behagelig fiskeform. Med klær tilpasset temperaturen har man det fint i campingstolen med kaffekoppen i handa, og hadde vi ikke kveldens storfangst å prate om - så fant vi jammen på andre fangster å prate om- både tidligere og fremtidige. :D Og litt spennende var det jo når crack-lighten i stangtuppen begynte å røre på seg.....

(men for så å falle til ro :) )

Er du forresten litt sur for at du ikke fikk vært med i går Walmann, siden du skriver slikt tull som du skriver. Trodde du skulle bli glad for at jeg sparte fisken til deg <_<

Men den var vel for liten for deg - du som er så opptatt av at fisken må være så stor :(

Husk at den vokser seg litt større hvis du venter litt med å fiske den opp

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en fin tur til tross for laber fangst. Hyggelig selskap og behagelig fiskeform. Med klær tilpasset temperaturen har man det fint i campingstolen med kaffekoppen i handa, og hadde vi ikke kveldens storfangst å prate om - så fant vi jammen på andre fangster å prate om- både tidligere og fremtidige. :D Og litt spennende var det jo når crack-lighten i stangtuppen begynte å røre på seg.....

(men for så å falle til ro :D )

Er du forresten litt sur for at du ikke fikk vært med i går Walmann, siden du skriver slikt tull som du skriver. Trodde du skulle bli glad for at jeg sparte fisken til deg :)

Men den var vel for liten for deg - du som er så opptatt av at fisken må være så stor :P

Husk at den vokser seg litt større hvis du venter litt med å fiske den opp

hehehehe hadde satt stor pris på å få bli med ja, men noen må i vare ta familietradisjonene, så i går var det Svigers som hadde besøk av oss. Synes det er flott du sparer fisken til meg, men hadde du samtidig ment det i hode så hadde nok fisket blitt noe annet :D:) Men en ting har jeg lært og tatt feil av deg å det er at du kæin kose deg selv om fangsten ikke ble sååå stor, men nå var det vel slik at du "vant", det var vel bare du som fikk fisk. Har vel opplevd en del ganger at du blir veldig stille, hvis du ikke har flest eller størst fisk, og når du er stille så blir det jammen stille. hehehehe. Men Svein æ æ nå gla i dæ uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.