Gå til innhold
Fiskersiden

Årets første Conger.


Rønsingen
 Share

Recommended Posts

Fisk får han også, men råtten som han er vil han ikke si hva han har fått.

Kun en sms om at han har fått fisk. Han tenker ikke mye på gamle folk med dårlig hjerte.

det er akkurat DET han gjør Jæger'n!

:)

Ellers: gratulerer med fangstene!

Endret av Laksefiskern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og Erling? Du er vel oppe i 9 totalt nå, du bør roe deg litt ned... :P

Fulgte ordre, og gørblanka, sleit vel 5-6 tackler, og knota verre en hva Åsmund er i stand til (dessuten haler jo han stor fisk de gangene han begynner å knote :D )

Forferdelig bunn på stedet på "havåldybde", pluss at når det endelig gikk fisk på på den stanga som fiska på dypt vann, måtte eg selvfølgelig sette meg fast i et snøre/tau, eller lignende, drog dette sikkert nesten 100 meter oppover før det satt seg helt fast, og eg måtte slite :)

Men dårlig bunn til tross, nå har jo den nye plassen levert varene to ganger, enda et supert alternativ når vi har tenkt oss på fisketur ( når det er conger her, er det også et ganske lignende sted i nærheten som vi må få testa ordentlig :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til både Erling og Jan! Spesielt moro siden det er en ny plass dere nå har snust opp, og at dere i tillegg har enda en potensiell plass. Det sier mye om både mulighetene der dere bor, men også om hvor flinke dere er til å snuse opp nye plasser. Stå på, dere er Conger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri eg har vært så nervøs for å håve en fisk før, som eg var i går kveld!! Var utrolig gøy!!

Sjelden eller aldri har jeg vært så glad på andres vegne som da du ringte meg i går kveld.

Gratulerer så sinnsykt masse Jan, denne har du virkelig fortjent.

Nå Øyvind og Elin må dere stå på slik at hele mafiaem kan notere Conger på listen.

Får satse på at vi bruker færre stangtimer enn Jan før den sitter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så SYKT mye Jan :D Unner deg virkelig denne fisken etter utallige stangtimer. Da er det bare meg og Elin igjen, men vi to skal nok klare og lure den i løpet av 2007 vi også, sant Elin :lol:

Nok en gang gratulerer så mye til en utrolig dyktig kystmeiter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle som har støttet meg i jakten!

Er definitivt den arten jeg har slitt mest for og som har vært mest frustrerende. Men den sinnssykt deilige følelsen av endelig å kunne slippe ut igjen min egen conger og sitte igjen i godstolen dekt i åleslim var verdt hvert sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.