Gå til innhold
Fiskersiden

Sjørret/meitestang


Lak
 Share

Recommended Posts

Vurderer sterkt å selge En stk Milo Seatrout XS 13 fot. Veldig fornøyd med stanga men grunnet mitt fiske bruker jeg den svært lite lenger. Stanga er pent brukt. Det eneste jeg vil nevne er at tuppen knakk en gang under kjøring av fisk men reklamerte og fikk splitter ny tupp asap. Har ikke bestemt meg for hva jeg skal ha for stanga tror den kostet 2400 ny correct me if im wrong. Jobber i Oslo så stanga kan sees der en ettermiddag. Gi Bud[8D]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ikke være noen gledesdreper for noen her, men synes jeg burde si at den stanga kan du få 1300,- for.. ville hvertfall jeg gitt hvis jeg var ute etter ny SØ stang. det er vel en av de råeste stengene til akkurat dette fisket. og hvis den er i god stand er den absolutt verdt 1300..

opptill de som skal gi bud det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I egentlig er det mot mine prinsipper å selge fiskeutstyr men siden jeg har brukt stanga en gang i år vurdere jeg sterkt å selge den. Kan godt hende den ikke er verdt mer enn 700 men i så fall beholder jeg den selv. 1000 ER VEL MINIMUMSPRIS. Selger den på bud over dette. Sjekker på Fredags morning har noen et bud over 1000 får de den hvis ikke beholder jeg den. Dette kunne jeg vel kanskje sagt med en gang.Hmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Ok siden jeg fortsatt ikke har brukt den og jeg sterkt trenger 3 tripoder til ismeite selges denne for høystbydene over 600 spenn, stangen kan sees på strekken Sarp oslo. Hvis noen ønsker stangen gi bud i denne tråden, stanga selges til høystbydene over 600 skal vi si førstkommende Torsdag 1800...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.