Gå til innhold
Fiskersiden

Ambassadeur Mörrum M6600CL selges...


Espen Ørud
 Share

Recommended Posts

Velholdt og har vært innom Laksefiskerns velpleiende hender, noe som skulle borge for at den faktisk er bedre enn rett ut av butikk! Svært lite brukt og fremstår som omtrent ny, mens mekanikken som nevnt faktisk er bedre enn det!

Selges som den er i originalesken med "skumgummimatten" samt en liten tube olje.

17273_s.jpg

17274_s.jpg

17275_s.jpg

Jeg ønsker meg over 900,- for vidunderet så vær greie å starte omtrent der... (oppnås ikke noen kurant pris setter jeg den heller i en glassmonter) Lar annonsen ligge en uke i førsteomgang, men får jeg et kanontilbud kan den likegodt gå med en gang så heng på...

Kjøper betaler porto på foretrukket forsendelsesmåte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg og kjøper av denne kom til en annen ordning, så legger den ut igjen. Så da har man igjen muligheten til å sikre seg en gromsnelle til overkommelig pris. Minner om at Laksefiskerns velpleiende hender har hatt et grep om denne slik at den mekanisk nuh er klart bedre enn ut av butikk...

Lar folket få by til ut fredag den 9. mars..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottatt, ut fra responsen sist så skal du ikke se bort fra at du får deg en billig kanonsnelle. Jeg synes det er fint at folk ser på deg som en såpass grei kar at de vil la deg få denne snellen til gibortpris ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt meg en ny Ambis, men jeg går for den mindre varianten i 5000 klassen.

Mulig jeg burde by på denne også?,....bare for å fylle opp snelle samlingen, kanskje?

Huff, nei jeg har tre ambiser i 6000 klassen og mangler en mindre og lettere variant.

Fludium er ikke problemet, det er verre med lån og komunale avgifter og noe etterslap hos Baardsen :)

Men bare vent.... :):):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laksefiske f.eks (om enn ikke om du sikter kun på 15+ kanskje) eller sjøfiske med kastevekter opp til rundt 60g osv. Ville neppe brukt denne utelukkende til dorging da den "MÅ" kastes med og ikke vil komme til "sin rett". Eller gjeddefiske med kasting av de litt tyngre woblerne. Stenger bregnet på multi med kastevekter til mellom 40 og 60 som maks er vel det jeg ville valgt sånn ved første vurdering.

Da har du akkurat 10 minutter på deg før kjenneren abu får legge sine klamme fiskehender om smykket... ;-) Dvs at høyeste bud FØR forumtiden (man må selvsagt ha stillt den rett) viser 0000 får tilslaget. Bud må altså senest postes mens forumklokken står på 2359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det? Fikk du noen høyere bud på pm? Eller vil du ha snella selv?

Jeg har solgt alle mine andre sneller i abu 6000 klassen og godt over til shimano, men denne snella er jo en av de bedre, slik at Nidelvlaksen nok skjelver i "buksa" på tur inn Tronhjemsfjordan snart og håper noen andre stjeler denne før jeg får den og knyter på en møresilda 32g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.