Gå til innhold
Fiskersiden

Ærre muli?!


Tommy Vik
 Share

Recommended Posts

:):lol:

"- Bakgrunnen var at kvinner skulle føle seg tryggere. Plassene ligger nær utgangen i et opplyst område."sier de i Stavanger....

er jo forståelig det, men drøyt at de lager parkeringsplasser som er bredere en vanlig til kvinns i utlandet.....

:lol::lol::lol:

Det er mange damer som er engstelige for sånt, mutter nekta f.eks å kjøre inn i garasjen en plass vi bodde for mange år siden fordi den var for trang.

Når det gjelder parkering generellt så jobbet jeg en plass før hvor kontoret hadde utsikt ut i en liten gate med lukeparkering, der så vi vi eldig mye morsomme kvinnelige lukeparkeringer, spesielt hun som ikke klarte å lukeparkere selv om det ikke stod noen annen bil foran henne i "luka", fikk rett og slett ikke til å rygge i en rett linje og kom dermed alltid skjevt på i forhold til bilen bak.....ga opp etter en liten stund å kjørte videre ;)

edit: og i den sammenheng: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/devon/6268499.stm

Endret av Slemmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder parkering på kjøpesenter er disse plassene altfor trange!

Derfor kjøpte jeg MB i sin tid. Bruker alltid 2 plasser, sikter meg inn på midtstripa med emblemet på panseret :D . At dragen er flau hver gang jeg gjør dette preller rett av.

Gå en runde rundt egen bil og sjekk hvor mage bulker det er på din bil grunnet idioter som slenger opp døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter ikke du ofte på med MP da?? "han" kan bruke disse plassene "han" også.

LOL!

Men seriøst: Skjønner godt at de er engstelige, men hva med å sørge for ordentlig belysning i hele garasjen? Jeg går til sak den dagen en gammel, tjukk firebarnsmor voldtar meg i et mørk og forlatt hjørne i et parkeringshus!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett er parkeringsplasser i parkeringshus (og utenfor kjøpesenter) alt for små.

Parkeringsselskaper har faktisk uttalt noe alla dette:

"Neida... de er ikke for små, det er bare blitt for mange store biler"

:D

Etter å ha kjøpt en svær jævel av en bil har parkeringen blitt litt mer en planleggingsfase enn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt Eirik.

Men det ene utelukker jo ikke det andre.

God kompetanse med stor bil er jo stort sett å være flink til å planlegge kjøringen/parkeringen.

Jeg går til sak den dagen en gammel, tjukk firebarnsmor voldtar meg i et mørk og forlatt hjørne i et parkeringshus!!!!

Det er forøvrig godt å se at du kun går til sak dersom det er en voldtekt som går i mot din seksuelle orientering.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forøvrig godt å se at du kun går til sak dersom det er en voldtekt som går i mot din seksuelle orientering.

:wub:

Øy!! Bare fordi jeg ikke er hyperaktiv hver gang det er en Britney-sak her på forumet, så betyr ikke det at jeg ikke liker damer ;) Men, ja. Jeg tenner IKKE på tjukke firebarnsmødre!

I disse likestillingsdager synes jeg det går for langt til tider, når de får egne p- plasser så synes jeg det bare undertrykker mer! "Nei, vi er det sterke kjønn, men vi må kvoteres inn i jobber og ha egne p- plasser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt Eirik.

Men det ene utelukker jo ikke det andre.

God kompetanse med stor bil er jo stort sett å være flink til å planlegge kjøringen/parkeringen.

Det er forøvrig godt å se at du kun går til sak dersom det er en voldtekt som går i mot din seksuelle orientering.

:wub:

Er det plass, så kommer du deg inn, etter å faktisk ha overvært NM i Trailerkjøring, så vil jeg ikke si at stor bil er noe problem, om du har tresko og kompetansen.

Ikke det at jeg har like stor bil som din forlovede, men i noen parkerings hus kommer jeg nesten ikke ned de spiralsvingene.

Men speaking of dameparkering, like etter jeg hadde lest denne tråden, så var jeg på et kjøpesenter, hvor en butikk hadde reservert parkering, hvorpå det hang skilt med skriften: For Women, burde nesten tatt bilde av det.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke bare damer som trenger litt av hvert når det gjelder bil og parkering. I går på Storo senteret kom noen nye landsmenn i en BM 316 (SEFF) og dro noen breiers rundt på parkeringa,mistet kontrollen og gikk rett i en annen bil. Lo så jeg gråt, bilen full av gutter på 18 - 20 og en ilsint eier av en annen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke bare damer som trenger litt av hvert når det gjelder bil og parkering. I går på Storo senteret kom noen nye landsmenn i en BM 316 (SEFF) og dro noen breiers rundt på parkeringa,mistet kontrollen og gikk rett i en annen bil. Lo så jeg gråt, bilen full av gutter på 18 - 20 og en ilsint eier av en annen bil.

Åå! Skulle gitt mye for å se det synet :wub:

Btw: Samma om det er 316, så lenge det er en beamer.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne testen lå på siden. bulket på level 5 andre forsøk. Gadd ikke å begynne på nytt.

Får litt mimre følelse da jeg hadde 59mod vw med hele 34hk.Dog ikke delt bakrute.

http://www.mousebreaker.com/games/parking/play.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.