Gå til innhold
Fiskersiden

5 filmforslag


westside
 Share

Recommended Posts

Ville dere kommet med 5 forslag hver til filmer som er verdt å se og skaffe seg, er sick beyond limits og kommer til å holde meg inne de neste dagene. Og trenger en haug med gode filmer så fyr løs folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dere kommet med 5 forslag hver til filmer som er verdt å se og skaffe seg, er sick beyond limits og kommer til å holde meg inne de neste dagene. Og trenger en haug med gode filmer så fyr løs folkens :)

The Sopranos Sesong 1-5 burde gjøre susen... Evt Band of Brothers eller Gudfaren triologien.

God bedring forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alt utenom Blood Diamond, er den bra el Kim andre?

Saw 3 var en skuffelse iforhold til de 2 andre og orker ikke The Rock som spiller i den Gridiron Gang filmen din :)

Kjetil: Hvem av Aylar filmene da?

Blydonkern: Hun er på jobb og de seriene går ikke døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Engang var vi krigere

2. Trials of life-David Attenborough(på salg hos Cdon)

3. 24- season one(på salg hos Cdon)

4. Boondock saints

5. Høyt skum i Hollywood- Peter Sellers

Tar sjansen på og slenge med en litt på kanten vits;

Kvinner får seg piercings, tatoveringer, føder barn, keisersnitt,får fettsugninger, fjerner ribben, heftet magesekken sammen, får brystoperasjoner,får sprøytet sillikon inn alle steder. De fjerner hår med pinsett og varm voks, fjerner neglerøtter, napper øyenbryn og får huller i ørene. Men er det snakk om en kuk i ræva.... Da gjør det plutselig vondt!!!!!

GOD BEDRING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner får seg piercings, tatoveringer, føder barn, keisersnitt,får fettsugninger, fjerner ribben, heftet magesekken sammen, får brystoperasjoner,får sprøytet sillikon inn alle steder. De fjerner hår med pinsett og varm voks, fjerner neglerøtter, napper øyenbryn og får huller i ørene. Men er det snakk om en kuk i ræva.... Da gjør det plutselig vondt!!!!!

Hahahahahh :unsure::o:blink: Nice one!

Hilsen singel mann uten rompefetish :o

For de som lever på kanten og laster ned filmer så heter Høyt skum i Hollywood "The Party" på ordntlig! Biirdy nomnom, Biiiirdieeee nomnom..

Boratfilmen vil du nok finne på nettet om du er litt småkriminell (som 400 000 andre nordmenn)

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du se en spesiell film, er Pan's Labyrint en sær sak. ellers er Mel Gibsons nye en som skaper masse positiv og negativ kritkk. jeg likte den.....

ang Saw3, ikke verdens beste, men har du sett 1&2, er det jo greit å få med seg den siste.....

og filmen med the rock, du er bare misunnelig på kroppen hans, og filmen er faktisk bra........

blir jeg så syk at jeg ikke klarer å fiske. er jo LOTR trilogien i extended versieon en klassiker som drar ut tia...

andre filmer.......

star Wars- kan ikke ses nok ganger

king kong exstended

harry potter

Aeon flux

Ultraviolet

UnderWorld 1&2

open season

miami vice

og masse annet jeg ikke kommer på......fortell litt om hvilken type filmer du liker, så kan du få litt bedre hjelp:)

Endret av kim andre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 godbiter A-Z:

Amores Perros

Bad Day at Black Rock

C'era una volta il West

De Noorderlingen

Europa

Fight Club

Goodfellas

High Noon

Il grande silenzio

Jakten

Keoma

Le Salaire de la peur

M

Nordkraft

Odishon

Posutoman burusu

Quills

Rear Window

Sånger från andra våningen

Tokyo Fist

Underground

Vertigo

White Hunter, Black Heart

Xich lo

Ying hung boon sik

Zelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.