Gå til innhold
Fiskersiden

Monarch-dok testade?


 Share

Recommended Posts

Var ikke de største akkurat nei..

Men er det tøff gange så tror jeg det blir noen på meg gitt..

Tenk deg Stor Abbor'n og Aspen :P

Hvor får jeg kjøpt?? :blink:

Jag vet att de har sålts i Norge men inte var ännu, hoppas att jag kan ta reda på det. Jag vet att det tagits stor gädda på dessa beten trots att de är små men vet att det snart kommer en större modell av deras jerkbait. Det lilla jag vet kommer direkt ifrån ägarna, det är viktigt att jag får information ifrån privatpersoner som använt beten från denna tilllverkare. Jag har själv ett par stycken men ej hunnit testa dessa ännu, hoppas kunna göra det till helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag vet att de har sålts i Norge men inte var ännu, hoppas att jag kan ta reda på det. Jag vet att det tagits stor gädda på dessa beten trots att de är små men vet att det snart kommer en större modell av deras jerkbait. Det lilla jag vet kommer direkt ifrån ägarna, det är viktigt att jag får information ifrån privatpersoner som använt beten från denna tilllverkare. Jag har själv ett par stycken men ej hunnit testa dessa ännu, hoppas kunna göra det till helgen.

Okey

Ser fram til info :blink: og test rapport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dok og hans team kommer til Sverige på slluten av April.

Hans wobler og jerk kan finnes i Croatia,Sverige,Tyskland.

Alle informasjon dere kan få på hans hjemesiden.Også eventuelt,dere kan sende PM til meg om eventuelt spørsmål.Selv har fått en stor Gjedde i Trondheim i fjør på hans jerk.

OBS!Har glemt nett siden hans!!

http://www.monarch-dok.com/web/templates/J...dina_glavna.htm

Et per Monarch produkter!

p3060031kk4.jpg

Et par Monarch produkter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dok og hans team kommer til Sverige på slluten av April.

Hans wobler og jerk kan finnes i Croatia,Sverige,Tyskland.

Alle informasjon dere kan få på hans hjemesiden.Også eventuelt,dere kan sende PM til meg om eventuelt spørsmål.Selv har fått en stor Gjedde i Trondheim i fjør på hans jerk.

OBS!Har glemt nett siden hans!!

http://www.monarch-dok.com/web/templates/J...dina_glavna.htm

Et per Monarch produkter!

p3060031kk4.jpg

Et par Monarch produkter!

11-kilos gösen i bild galleriet är tydligen tagen på jigg inte nån av deras wobbler? Enligt vad som är

skrivet på fiskesnack. Annars fina wobbler, en del påminner om Nilsmaster invincible, annars är en del ganska lika

Ugly Duckling?

Endret av Alessandro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11-kilos gösen i bild galleriet är tydligen tagen på jigg inte nån av deras wobbler? Enligt vad som är

skrivet på fiskesnack. Annars fina wobbler, en del påminner om Nilsmaster invincible, annars är en del ganska lika

Ugly Duckling?

Han som har fått Gjørs 11 kg,han har vært i Croatia som gjest hos Dok.Det vær hans første Gjørs.

Han har fått Gjørs på Slotter Shad,også Monarch Dok produkt.

Men,kan ikke være enig at Monarch Dok ligne på Ugly Duckling!!!!To helt forskjelige ting.

Hvis du kjiker litt bedre kommer du til å se at ingenting er likt mellom Monarch Dok og Ugly Duckling!!

På en møte Nemo ligner på Invinceblea,men det virker mye bedre og roter ikke i lufta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har fått Gjørs 11 kg,han har vært i Croatia som gjest hos Dok.Det vær hans første Gjørs.

Han har fått Gjørs på Slotter Shad,også Monarch Dok produkt.

Men,kan ikke være enig at Monarch Dok ligne på Ugly Duckling!!!!To helt forskjelige ting.

Hvis du kjiker litt bedre kommer du til å se at ingenting er likt mellom Monarch Dok og Ugly Duckling!!

På en møte Nemo ligner på Invinceblea,men det virker mye bedre og roter ikke i lufta.

OK, hoppas Nemo´n håller bättre (speciellt skeden) än NM invincible.

Jo, jag tycker fortfarande att t.ex T-rex påminner om UD, kolla http://www.uglyducklinglures.com/2-5-sinking.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, hoppas Nemo´n håller bättre (speciellt skeden) än NM invincible.

Jo, jag tycker fortfarande att t.ex T-rex påminner om UD, kolla http://www.uglyducklinglures.com/2-5-sinking.htm

Du sier ikke riktig.Det du må se i 3D.Det er molig at ligner på når du ser bilder,men det er ikke!

Du så det kun på bilde.T-rex er mye tjukere.

Hmmm,Salmo Hornet også ligner på UD!?!?Men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dok og hans team kommer til Sverige på slluten av April.

Hans wobler og jerk kan finnes i Croatia,Sverige,Tyskland.

Alle informasjon dere kan få på hans hjemesiden.Også eventuelt,dere kan sende PM til meg om eventuelt spørsmål.Selv har fått en stor Gjedde i Trondheim i fjør på hans jerk.

OBS!Har glemt nett siden hans!!

http://www.monarch-dok.com/web/templates/J...dina_glavna.htm

Et per Monarch produkter!

p3060031kk4.jpg

Et par Monarch produkter!

Dok kommer till Sverige imorgon. Jag tror han har deras nya större modell av jerkbait med sig. Om han har det så kommer jag lägga upp en bild så fort som möjligt.

Björn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dok kommer till Sverige imorgon. Jag tror han har deras nya större modell av jerkbait med sig. Om han har det så kommer jag lägga upp en bild så fort som möjligt.

Björn

Ja,jeg hørt om dette i dag.Han skal være der til Mandag eller Tirsdag.Jeg skal ta en tur til Ronneby,hvis jeg får tid.

Men jeg har fått informasjon at de storre jerker er ikke ferdig :lol:

I år kommer de til å bli mine favoriter :lol:

Endret av TeamRibarska
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi få å se bilder???Har hørt om mange Gjedder :)

Har snakket med Dok om :blink:

Hadde ikke tid å komme,men de kommer snart :D Slkal dere skrive om nye jerker?

En god vän åker till Kroatien för att fiska med dem idag. Jag hoppas att jag får mer info om när deras nya Jerkbait blir färdigt när när han kommer hem. Lovar att fixa bilder så snart jag kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.