Gå til innhold
Fiskersiden

Ferien er banka!


Atle M
 Share

Recommended Posts

JADA! da blir det Miami på meg gitt! Men det var kun etter å ha satt ett par fuktige øyne i fruen og si: jeg SKAL fiske!!....og jada hun vakke vond å be siden hun har masse kjente der hehe! det blir iallefall tarpoonfiske!! så skal jeg ha meg en tur på havet :huh: Detta blir gøy!

Og støttekontakten blir vel med også? :lol: Å hvor jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i sommer, magisk sted! Om du skal utpå havet så spør for guds skyld om du får fiske sjæl!!! VIKTIG!!! På den båten jeg var med skulle de på død og liv fiske sjæl også gi stenga til oss når de fikk fisk :lol: Blei dårlig stemning etterhvert gitt :huh: Jeg syntes vrakfiske var kulest, det var liksom mest fisking! God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil absolutt! anbefale å leie en bil (er billig) og kjøre ut på øyene, ikke minst Key West. Bare turen er en stor opplevelse i seg selv, på ene sida av brua har du Atlanteren, på andre Mexicogolfen. Ligger et par bra fiskesjapper i Key West, blant anna Bass Pro Shops. Livet er mer avslappa enn i Miami, mer vestindisk. Et besøk på Sloppy Joe's, Hemingways stambar, er obligatorisk, samme med å oppleve solnedgangen fra havna eller båt. Vi var med en katamaran ut og fridykka på reva lenger ute, flott opplevelse!

Du kan fiske tarpon i sunda mellom øyene fra land eller kano eller leie guide. Charter er svindyrt, men har du penger til det så ikke gå glipp av det. Si for all del fra at du har erfaring med fiske fra før.

En tur i Everglades på alligatorspotting med viftebåt og besøk på alligatorfarm er også noe dere bør få med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

Skal du på havet så prøv jigging!!!!!!!!!

Noe mer sinnsykt skal du leite lenge etter.

Gutta er sikkert kjent med teknikken om bord.

Slippe en willjamson jigg / pilk ned til et vrak og sveiv det du klarer mens du jerker.

Skal leite lenge etter noe så effektivt og moro.

Gutta som lar seg lure av dette er gjerne Grouper, Ambercack, Yellow finn etc

petter med gt på jigging i november

http://www.captalex.com/captalex/fotoalbum...rt%20GT_jpg.jpg

Vennlig Hilsen

Capt Alex :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.