Gå til innhold
Fiskersiden

Ørret 3,3 kilo tatt på isen


Rigor Mortis
 Share

Recommended Posts

En kompis dro denne ruggen på isen for et par dager siden. En vannvittig kamp på balansen.

forum_photo_956.jpg

Må si jeg fikk kraftig bakoversveis når fangstmeldinga tikket inn. Samtidig dro andre folk jeg kjenner røyer på nesten 2 kilo fra et annet vann. Det har tydeligvis vært en "liten" bettperiode på isen i det siste :):unsure::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill Rigor, å ikke send slike bilder. Jeg hørte rykter ja, torde nesten ikke å åpne forumet idag.

Men det er bare en ting å gjøre, ikke sitte her å syte, ut å fesk !!!!!

Si fra da hvis du kjenner samme suget, så blir jeg med en tur :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill Rigor, å ikke send slike bilder. Jeg hørte rykter ja, torde nesten ikke å åpne forumet idag.

Men det er bare en ting å gjøre, ikke sitte her å syte, ut å fesk !!!!!

Si fra da hvis du kjenner samme suget, så blir jeg med en tur :)

Æ KJENNE SUUUUUUUUUUUUUUUUGET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har isen lagt seg ved trondheim nå?!?

Har et vann hvor jeg pleier å stikke innom når jeg får lyst på brunfisk :lol: Men, pleier dessverre kun å få 1- 2,5 kiloser der... :D Ikke slike flotte trofe fisker!

Hei!

Regner ikke med at noen uten videre tipser om hvilket vann denne ble tatt på, men hvor i Trondheimsområdet kan en finne vann som det går an å fiske på isen på nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Regner ikke med at noen uten videre tipser om hvilket vann denne ble tatt på, men hvor i Trondheimsområdet kan en finne vann som det går an å fiske på isen på nå ?

Isen i lavlandet er generellt usikker, prøv små tjønner og små vann som ligger høyere enn 300-400 moh.

Legger ut flere bilder i galleriet mitt etterhvert!

Endret av Terminator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.