Gå til innhold
Fiskersiden

En fin dag pa isen


martinmmfiske
 Share

Recommended Posts

Beklager men har ikke bokstavene etter z po tastaturet.

Var en tur po isesjokongen i dag,og som vanlig stilte M&M med butikken. :)

18022007162119dMl7UxdenCL2.jpg?51

[bDet var nok mange som var usikre po om det ble noe a orets isesjokonge. Mildvar hele uke og sterk

vind i gor,lordag gjorde ikke saken bedre.[/b] :)

Men konkuranse ble det og hele 86 ivrige fiskere stilte opp. :P

18022007162119DFtt2yuD87mf.jpg?42

Startskuddet er gott og junior er i gang. :D

180220071621207kA3uEFmLFFT.jpg?71

Tok ikke lange tiden for denne bet po kroken.Abbor po 494.gr :D Og det skulle vise seg at den var nok til o slo bode meg,og flere av de garvede seniorene,som bl annet isesjokongen fra i fjor kong kull,jorgen,morten m og mange flere. :P:P

180220071621205E8lAtXujg79.jpg?81

18022007162120S978lCAtodc4.jpg?43

Elias foran det flotte premiebordet,og lurer veldig po hva han kommer til o vinne.. :D

18022007162120v1sfXwi3G1gT.jpg?66

Var i grunn ganske dorlig bett i dag,og tror ikke vinneren hadde mere enn i overkant 2kg fisk.Men alt i alt tror jeg det var en fornoyd jeng som var med po orets isesjokonge.

Mye sosialt samvar og frisk luft...

Litt bol og grilling av polser horer ogso med

18022007162120IGd6N31OPSKX.jpg?60

So var det bare og hente hjem pokalen for i or. :D

Orets isesjokonge i barneklassen ble Elias

Grattis :)

18022007162506SN5ho5T6I2CD.jpg?79

TAKK FOR I OR

Endret av martinmmfiske
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elias blir nok en fisker å regne med i fremtiden, ja! Tror faktisk han hadde havnet på topp 10 i senior klassen med sin fangst. Så gratulerer med bra prestasjon, og fin premie til guttepjokken.... Selv hadde jeg ikke helt dagen, med EN lusen abbor på 169g, som total beholdning ved konkurransens slutt :P Nappet opp ei gjedde utpå der også. At 5/6 av sjøen var stengt for fiske, gjorde nok sitt til at vinnervekten blei såpass lav.... I år gikk det skikkelig dritt, men jeg prøver igjen til året! :) Gratulerer til årets isesjøkonge, klassevinnere og premietagere!! Og en takk til Skjeberg ojff som arrangør av isesjøkongen er også på sin plass. Vi sees til året, hvis isen er med oss...

PS: Jeg vant på lodd!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elias blir nok en fisker å regne med i fremtiden, ja! Tror faktisk han hadde havnet på topp 10 i senior klassen med sin fangst. Så gratulerer med bra prestasjon, og fin premie til guttepjokken.... Selv hadde jeg ikke helt dagen, med EN lusen abbor på 169g, som total beholdning ved konkurransens slutt :) Nappet opp ei gjedde utpå der også. At 5/6 av sjøen var stengt for fiske, gjorde nok sitt til at vinnervekten blei såpass lav.... I år gikk det skikkelig dritt, men jeg prøver igjen til året! :lol: Gratulerer til årets isesjøkonge, klassevinnere og premietagere!! Og en takk til Skjeberg ojff som arrangør av isesjøkongen er også på sin plass. Vi sees til året, hvis isen er med oss...

PS: Jeg vant på lodd!! ;)

Jeg vant po lodd jeg ogso men fik ingen premie :P:D:D:D:D:o:o :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done

Har du lest dagens SA forresten..? :D

Mornings, Fiskekongen!

Har ikke fått lest SA enda, men var stykket bra? Er dere fornøyd med det?? Fikk nemlig

en litt skuffet SMS i går kveld- Ho var blitt lovet 2 sider til dere, men så hadde det skjedd

et eller annet slik at ho plutselig ikke ville få mer enn 1 side.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done

Grattis med flott gjedde forresten, ingen tvil om at størst fisk seieren din var fortjent.. :D

Har du lest dagens SA forresten..? :D

Takker, og må ærlig inrømme at jeg alltid har siklet etter det trofeet, den og Isesjøkongen, men det kommer flere år :D

Fin tabell foresten, ren og informativ.

Og om jeg har lest avisa :D selvfølgelig, ikke har jeg bare lest den, jeg har klippet ut hele siden :D

Milo: Synes det var greit jeg, en hel side i farger koster litt.

Og nå har jeg investert i et nytt borr, 155mm UR borr, var en liten tur innom M&M isted (dere hadde ingen habile digitale vekter da :D )

- D.J.

Endret av D.J.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings, Fiskekongen!

Har ikke fått lest SA enda, men var stykket bra? Er dere fornøyd med det?? Fikk nemlig

en litt skuffet SMS i går kveld- Ho var blitt lovet 2 sider til dere, men så hadde det skjedd

et eller annet slik at ho plutselig ikke ville få mer enn 1 side.... :D

Heisan ! Svarer litt for Ted jeg.

Vi i Skjeberg OJFF er fornøyde. Flott at de tar seg en tur til oss.

Vi har kontaktet flere medier , men det er kun SA som kommer.

DET SKAL DE HA ROS FOR !!!!!

Eller vil jeg stille med i rekken for gratulasjoner til junior !!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørgen Ø

Abboren til Elias ser en del større ut en drøye 400 g når han holder den opp, men så er ikke pjokken så veldig stor heller da :D Grattis til Elias :) Jammen slo han meg med flere hundre gram også, hehe. Jeg får skylde på at borret mitt ikke funka, og av den grunn ble det bare tre hull på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får skylde på at borret mitt ikke funka, og av den grunn ble det bare tre hull på meg :)

høy høy, du fikk låne mitt, så ikke skryt på deg noen nå, he he :)

Grattulerer så my til ELIAS, han knuste de fleste ned i støvlene!

Takker SKjeberg OJFF for et flott arrangement i år også! (å nå er jeg jo faktisk medlem selv også, hi hi)

Gleder meg alt til neste år, er liksom noe spesielt å konkurrere på Isesjø "perlen i Østfold"...

Ted: Er det mulig å få se Lag-resultatlisten? Lurer på hvem plass Lars-lars-Ole laget havnet på se, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajaj, trøgt fiske var det, min første konkurranse på isen på over 10 år. Ble grundig slått av Elias og en del andre. Strategien min med balansefiske var i hvertfall feil :blink: Borret en del hull fisket høyt og lavt, men fant ikke fisk. Hyggelig å være med på en konk på isen igjen var det dog. Litt skuffet over premiebordet, før når jeg var med en del mintes jeg at det var mye bruksting på premiebordet kanskje slutt på dette nå. Jeg var jo uansett ikke i nærheten :D

Og Elias gratulerer med bra fiske, du er nok en mann å regne med i fremtiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.