Gå til innhold
Fiskersiden

Bergenstur


HelgeL
 Share

Recommended Posts

Skal til Bergen til helgen i forbindelse med oppsett av nytt avdelingskontor. Skal prøve å få tid til å fiske litt også, ihvertfall søndags ettermiddag og kanskje på mandagen også. Kontoret er på bryggen, så det er ikke lange biten bort til Bontelabo. Nye arter er jo pri self, og havål frister selvsagt. Noen som tar jobben med å guide meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke umulig at jeg kan stille en av dagene, men er nok ikke den beste tiden for havål nå. Sikkert ikke umulig, men langt i fra enkelt å ta den arten på denne tiden av året. Spesielt med tanke på de kulde periodene vi har hatt i det siste.

Andre arter du er gira på?

Ikke så ofte jeg er på Bergenskantene, så er forsøk må jeg ihvertfall gjøre. Det er vel bare ål og mus som er aktuelle å jakte på når jeg er der. En kveld på hver, så får vi se. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake på jobb i Oslo, etter 2 forsøk på havmus og en på conger. Det ble ingen av delene, bare en stakkars liten torsk og en 3,5kg's lyr. Takk til de som guidet, vi sees nok ganske snart igjen nå som vi har et bergenskontor. :rolleyes:

Hyggelig å treffe deg igjen Helge. Bare så synd at både musen og congeren ikke ville.

Vi tar en ny tur neste gang du er i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.