Gå til innhold
Fiskersiden

Høvelege stenger for ein nybyrjar?


Gjest Døsen
 Share

Recommended Posts

De har jeg ingen erfaring med gitt ;)

Men jeg ville anbefalt BFT Stiff

Jeg er ihvertfall fornøyd :D

Siden jeg mener BFT Stiff er bra for nybegynnere er at du har mer kontroll på baitsa med stivere stang.

Lettere å få dem til å gå riktig :) Også er det bra kvalitet til billig penge

Kommer nok fler tips så snart de andre Jerkera her vokner :P:)

Endret av sjefsfiskern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Gjest Lettaste Døsen

Friskar opp denne.

Eg har leita litt rundt om kring og lese både godt og gale om mange stenger og snelder. Vert ikkje so mykje klokare med andre ord.

Følgjeleg: om eg tenkjer meg å nytte pluss minus to tusen på stong og snelde, kva kombinasjon vil folket anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friskar opp denne.

Eg har leita litt rundt om kring og lese både godt og gale om mange stenger og snelder. Vert ikkje so mykje klokare med andre ord.

Følgjeleg: om eg tenkjer meg å nytte pluss minus to tusen på stong og snelde, kva kombinasjon vil folket anbefale?

Vil også anbefale BFT Stiff.. Men personlig ville jeg ikke gått for 5601JB..... Ville heller gått for en Amb Record 2006 51. Kan skaffe deg det for 2500,- +sene. Jeg bruker den kombinasjonen selv og den er GULL!! :blink: Utrolig fin snelle...

Endret av Svein-André
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også anbefale BFT Stiff.. Men personlig ville jeg ikke gått for 5601JB..... Ville heller gått for en Amb Record 2006 51. Kan skaffe deg det for 2500,- +sene. Jeg bruker den kombinasjonen selv og den er GULL!! :blink: Utrolig fin snelle...

hahahaha

Også lurer du på hvorfor du ikke får solgt jerksettet du har liggende i Forbrukerforum??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha

Også lurer du på hvorfor du ikke får solgt jerksettet du har liggende i Forbrukerforum??

Nei, jeg lurer egentlig ikke på det.. Hehe! Vil selge det til noen som VET hva det er for et sett.. hehe! Vet at det ikke er rått for å si det sånn.. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lettaste Døsen

Vil også anbefale BFT Stiff.. Men personlig ville jeg ikke gått for 5601JB..... Ville heller gått for en Amb Record 2006 51. Kan skaffe deg det for 2500,- +sene. Jeg bruker den kombinasjonen selv og den er GULL!! :blink: Utrolig fin snelle...

Settet du har annonsert freista vel ikkje, om eg kan formulere meg slik.

Eg skal sjekke kombinasjonen du foreslår her. So får vi sjå.

Nokon som har prøvd denne stonga: http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=34844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Settet du har annonsert freista vel ikkje, om eg kan formulere meg slik.

Eg skal sjekke kombinasjonen du foreslår her. So får vi sjå.

Nokon som har prøvd denne stonga: http://www.skittfiske.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=34844

hehe, skjønner deg godt... Det jeg foreslo med Record'en er konge.. :blink: Aldri kastet så langt noen gang før.. ;)

Vil nesten gå så langt som å si at snella er deilig.. haha!

Du har ikke lyst på en SavageGear Big Jerk da? De er visst veldig gode.. :lol: Har bestilt en for å teste.. Sendt idag... ;)

Endret av Svein-André
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.