Gå til innhold
Fiskersiden

Sjøørret konkurransen Tønsberg


 Share

Recommended Posts

da begynner det å nærme seg (for meg) en stor begivenhet. Sjøørretkonkurransen i tønsberg. Gleder meg skikkelig. I år har jeg vært så heldig å ha få leid meg en hytte type 5 meter fra mitt beste sjøørret sted, og det til en sum av kr 500,- fra fredag til søndag. Det kommer til å gjøre tilværelsen litt bedre. Som igjen vil resultere i mer fisketid, slik at jeg i år kan vinne meg en feit tur til Grønland..... :)

Noen flere som skal??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da begynner det å nærme seg (for meg) en stor begivenhet. Sjøørretkonkurransen i tønsberg. Gleder meg skikkelig. I år har jeg vært så heldig å ha få leid meg en hytte type 5 meter fra mitt beste sjøørret sted, og det til en sum av kr 500,- fra fredag til søndag. Det kommer til å gjøre tilværelsen litt bedre. Som igjen vil resultere i mer fisketid, slik at jeg i år kan vinne meg en feit tur til Grønland..... :)

Noen flere som skal??

Har hørt av en som vant den turen, at grønland og røyefiske ikke var sååå morro. gøy i starten, men ikke så gøy lenger når elva er full av fisk og det biter på hvert kast.

Kan sette meg litt inn i det, tror litt av sjarmen og spenningen blir borte. det er jo sjeldent bra med for mye av noe :D

jeg mener ikke noe med dette "Daggers", ønsker deg lykke til :D

PS: var å fisket i holmestrand og horten søndag, ble tatt endel sjøørret i horten. snakket med noen som komm inn etter å ha dorget de hadd fått en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si! Når er konkurannsen i vår nabo-by? Og skal du ha hytta helt for deg selv?! :)

Konkurransen starter lørdag 31 mars, og slutter en eller annen gang på søndag. Lurer på om siste innveing er rundt klokka 12 eller noe (usikker). I tillegg er det en liten sprintfiske konkurranse på fredag på stranda ved Furustrand camping som liksom er hovedkvarteret. her pleier det å være en del stands + happenings på fredagen med mange sportsfiskere, samt mulighet til å kjøpe litt til å fukte ganen med. Er et flott gjennomført arrangement, og det er en tradisjon som jeg gleder meg mye til. I forhold til hytten så er vi en gjeng som fisker sammen hvert år. Vi har følgende plasseringer, to 6 plasser, og i fjor fikk jeg en fisk på rett under to kilo. Ble desverre underkjent da den hadde en k faktor på 0,892 eller noe. hadde jeg veid den inn med en gang i steden for å vente en halv dag hadde den sikkert kommer over 0.9, og hadde blitt en 2-3 plass. Så i år, hehehe da sittern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.