Gå til innhold
Fiskersiden

SavageGear Big Jerk 6 fot - 150 Gram


Recommended Posts

Har gått til innkjøp av 2 slike stenger til meg og en annen på "Teamet", og lurer på om det er noen som har prøvd disse... Har lest på endel svenske sider at det er en utrolig god stang. Kun slått av Ugly Stik Muskyjerk virker det som... Men gudene veit!

Så om noen har erfaringer så kom med dem.. :lol:

mvh

Svein-André

Team Big Pike

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har SavageGear ekstrem spinning(trur den heter det),er i allefall 7f, 1del, 150gr kastevekt og til haspel. Ikke samme stanga som du har,men trur det er samme klingen osv. Har ikke fått brukt stanga på stor fisk enda,men den kaster alt jeg har og litt til. Eneste negative jeg kan tenke på er at stanga kansje virker litt tung,mulig den ikke er det da:) Ellers virker stanga svært solid og er nok et supert kjøp til 800-1000kr. Sikler litt på den nye stangserien som kommer snart,spesielt Butch og butch ligth stengene,vi får se hva fremtiden(les Lånekassa) gir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har SavageGear ekstrem spinning(trur den heter det),er i allefall 7f, 1del, 150gr kastevekt og til haspel. Ikke samme stanga som du har,men trur det er samme klingen osv. Har ikke fått brukt stanga på stor fisk enda,men den kaster alt jeg har og litt til. Eneste negative jeg kan tenke på er at stanga kansje virker litt tung,mulig den ikke er det da:) Ellers virker stanga svært solid og er nok et supert kjøp til 800-1000kr. Sikler litt på den nye stangserien som kommer snart,spesielt Butch og butch ligth stengene,vi får se hva fremtiden(les Lånekassa) gir:)

Butch har kommet... :lol: Ligger ihvertfall på innkjøplisten fra den svenske leverandøren vi bruker.. ;) 999 kr... i Villedende pris..:)

SavageGear Butch 6,6 fot 100 gram og 150 gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten refresh...

Nå er stengene og resten av utstyret vi har bestilt på vei! Et par SavageGear Big Jerk, endel SavageGear Freestyler, noen Pig Jr. og en Strike-wire 0,36 sene (har tro på den...)... Pluss litt SavageGear-trøjer.. :P Blir moro å se om det leverer... ;)

Noen som har testet Freestyler eller 4-Play enda???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er stengene i hus.. Må bare si at denne imponerer før jeg har fått satt snelle på den... Så lett og fin.. Og velbalansert... Satt på snella nå.. :( Gleder meg som en unge til å få prøvd noen LANGE dager med den! :blink:

Fikk også SavageGear Freestyler og.. Kommer tilbake til hvordan jeg syns de fungerer.. SER ihvertfall spennende ut..! MULIG bilde kommer....

Mitt nye oppsett blir:

SavageGear Big Jerk 6 fot, 150gram.

Shimano Calcutta 201DC

StrikeWire 0,36mm 30kg bruddstyrke.

BFT Titanium 12" fortom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er stengene i hus.. Må bare si at denne imponerer før jeg har fått satt snelle på den... Så lett og fin.. Og velbalansert... Satt på snella nå.. ;) Gleder meg som en unge til å få prøvd noen LANGE dager med den! :D

Fikk også SavageGear Freestyler og.. Kommer tilbake til hvordan jeg syns de fungerer.. SER ihvertfall spennende ut..! MULIG bilde kommer....

Mitt nye oppsett blir:

SavageGear Big Jerk 6 fot, 150gram.

Shimano Calcutta 201DC

StrikeWire 0,36mm 30kg bruddstyrke.

BFT Titanium 12" fortom.

Ser jaggu frem til denna testinga jeg også sveina ;)

Blir ikke no særlig gira når du skriver det du føler om stanga gitt.

Veldig spent på StrikeWire også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke bor nærmere.... Denne stanga er bare så fin... Skal ha den med meg i senga inatt.... ;) Noen dame har jeg jo ikke der så.. ;) StrikeWire ser og føles utrolig fin ut.. Men det må testes vet du! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.