Gå til innhold
Fiskersiden

Ledig til Ascension 5. april


MR
 Share

Recommended Posts

En av gutt som skulle vært med til Ascension 5. april har ikke mulighet, har derfor en ledig plass til HYGGELIG pris. Vanlig pris er kr. 32.200, går nå for kr. 25.000,-.

Må ta et lite forbehold om vi får ordnet flybilletten og innreise papirene fort nok.

Her må det tenkes FORT, jeg reiser på tirsdag morgen. Det tas fortsatt daglig marlin og sailfish samt de safe artene YF, sixgill, wahoo osv.

Årets mulighet!

Jeg kan evt. kontaktes på mortr2@online.no eller morten@parkett-idrett.no

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han som ikke kunne bli med hadde god grunn.

En av gjestene mine daua uka før han skulle dra!!!!!!!!

Skitt fiske

Vennlig hilsen

Capt Alex

Han er ikke dau, men hadde nok sett det som en fordel de nærmeste ukene. Selvstendig murer med alt for store oppdrag for faste store firmaer, det er seriøst.

Ser ut som om Helge L blir med hvis vi får ordnet billetter og innreise papirer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I morgen drar vi til Ascension. Ble mye armer og bein, men klarte da og få hengt meg med. Påskesik og metalfestival får det bli til neste år. Håper på mye rått fiske, både fra båt og fra land. Tar med meg en del utstyr selv også, og satser på å prøve på både jigging, agning og popper fiske. Om mulig skal jeg komme med noen rapporter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen drar vi til Ascension. Ble mye armer og bein, men klarte da og få hengt meg med. Påskesik og metalfestival får det bli til neste år. Håper på mye rått fiske, både fra båt og fra land. Tar med meg en del utstyr selv også, og satser på å prøve på både jigging, agning og popper fiske. Om mulig skal jeg komme med noen rapporter.

Skjønner ikke at du gidder å dra dit!!!!!

Tenk hva du går glipp av. Nordavind, bråtebrann, store inntak av importerte appelsiner og er du heldig en ørretpinne på 30 cm.

Missunelig jeg neida!!!

Skitt fiske

Alex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.