Gå til innhold
Fiskersiden

En ting til som irriterer...!!!! Årsavgiften..


Svein-André
 Share

Recommended Posts

Når i svarte granskauen skal økningene der gi seg??? Og sliter det like mye på norske veier med en Fordi Fiesta på 750 kg og en Chevrolet Suburban på 3,5 tonn? Er jo samme årsavgift.... Norge er høl i huet...!

Hadde gladelig møtt opp til demonstrasjon utenfor Stortinget.... Men det hjelper vel lite med EN mann..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå skal man ikke irritere seg over noe som helst.

Nå er det vår, det er meldt knallvær i flere dager med temp. opp mot 10-12 grader.

Hvitveisen kommer snart, stæren dukker snart opp til gamleredet sitt unnunder taksteinen etc. etc.

Og i morra e det fotball, rødvin og hurra! Og Litj-Ivers kommer innpå og scorer ett par mål.

No e det godt å levva !

Mørketida e glemt forlengst. Vekk med klisterski og snøskuff, frem med gressklipper, HEEEEERLIG !

Og Stones kommer på Valle Hovin 8/8, kan det bli likar ?

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte den i dag...

Blir spennende om jeg får gebyr på 250kr :)

Vi har vel egentlig ingen grunn til å sutre. Men hvis jeg må etterinstalere partikkel filter,da skal jeg sutre.

Det er snakk om rundt 7 laken... Får håpe dette gjelder for nye biler,slik de gjorde med katalysatoren når den kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler en liten tur til en plass hvor folk faktisk har noe å sutre over :)

ha ha ha....don`t make me laugh....Karmøy da eller?? ;)
Betalte den i dag...

Blir spennende om jeg får gebyr på 250kr :blink:

DET GJØR DU definitivt! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæhæ! ;)

Kingswings er eneste stedet der jeg har fått motorolje som garnityr på shell-burgeren. :blink:

Hahaha! Høres ut som du har vært her ja.... Mange bra fiskeplasser rundt her, ellers suger det meste rimelig fælt!!!!!!! Inkludert det motsatte kjønn... MÅTTE BARE! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte den i dag...

Blir spennende om jeg får gebyr på 250kr :D

Vi har vel egentlig ingen grunn til å sutre. Men hvis jeg må etterinstalere partikkel filter,da skal jeg sutre.

Det er snakk om rundt 7 laken... Får håpe dette gjelder for nye biler,slik de gjorde med katalysatoren når den kom.

Erfaringssmessig har du ei lita uke på deg før du får gebyr så 3 dager burde gå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.