Gå til innhold
Fiskersiden

5 feirer år i dag!


GStrike
 Share

Recommended Posts

takker så mye !!

Ja 34 er et høyt tall og man må bare innse at man ikke lenger er velkommen på diskotek der aldersgrensa er 18, musikken er for høy der for oss over 30 alikevel, men jeg føler meg i kjempeform for tiden , utenom at ryggen er litt dårlig og ikke tåler like mange timer i elva som før (1,5 time får holde), sliter med hoftene på vinterføre men det gjør ikke noe for jeg fisker ikke så mye på vinteren. hørselen er så som så med og jeg hører ikke lenger vakene slik man gjorde før, og kastelengden på fluestanga er halvert pga slitne skuldre, turene begrenser seg til 100 meter fra bilen pga leddgikt og dårlige bein. Fisk over 3kg tas ikke på land , snøret kuttes og fisken får svømme da det blir for tunge løft med slike tunge beist, binder ikke lenger fluer mindre enn krok 8 da synet gjør dette til en vanskelig oppgave sammen med skjelvingen på hendene. Gode fiskeplasser besøkes bare en gang, husker ikke hvor jeg har vært å fisket, hukommelsen er heller ikke på topp lengre (host Alzheimer Host), kjører ofte feil eller tar to runder i rundkjøringa slik eldre folk skal gjøre ( en strafferunde hvis man kjører feil)....... men utenom disse små detaljene er jeg i kjempeform !! :-)

Hoho :)

Definitivt et hukommelsesproblem her også..glemmer alltid å skru opp skap,turer på ikea og lignende.

For et par år siden fikk jeg betennelse i et kne.Grunnen var at jeg pleide å sitte med foten under det ene kneet(motsatt) mens jeg så på tv.Ble sykmeldt i tre uker og greier.

Tv-skade med andre ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.