guideliner Posted May 31, 2004 Report Share Posted May 31, 2004 jeg har en guideline protech enhånds fluestang til laksefiske...uansett ifjor inntraff uhellet og siste 12-13 cm på stangtuppen knakk. Hva får man gjort i slike tider?? kan det fikses ? itilfelle hvor? eller lages det simpelthen nye deler som kan kjøpes enkeltvis? noen som vet noe?? setter pris på råd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan Posted May 31, 2004 Report Share Posted May 31, 2004 Kva som forårsaka knekken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamolund Posted June 1, 2004 Report Share Posted June 1, 2004 tipper det rimeligste alternativet er å få tak i ny tupp, hør med nærmeste forhandler. Hvis du vil fikse skaden, kan du dra toppøyet ned till bruddstedet. /JanA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
elPerro Posted June 1, 2004 Report Share Posted June 1, 2004 Hvis du bare flytter ned toppøyet så vilo jo stangas krakter forandre seg mye. Jeg vil anbefale ny topp. elPerro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikR Posted June 1, 2004 Report Share Posted June 1, 2004 ny tupp ja.. hør om det går noe garranti, men du må nok belage deg på å pnge ut litt.. men det er definitivt verdt det! erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guideliner Posted June 1, 2004 Author Report Share Posted June 1, 2004 sitat:Opprinnelig postet av Ørjan Kva som forårsaka knekken? er ikke helt sikker..men jeg sleit med kastinga hele dagen. har muligens vært et brudd som tilslutt snappa rett av Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guideliner Posted June 1, 2004 Author Report Share Posted June 1, 2004 takker for innlegg folkens[ ] jeg tror jeg prøver finne meg en ny tupp, er ikke så gira på å ev flytt ned toppøyet, er redd for å gjøre ei tabbe da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts