Gå til innhold
Fiskersiden

sjekker intressen.........


Recommended Posts

Det virker som flere och flere får øynene opp for dette spennende fisket og etter som det er forholdsvis nytt i Norge, i hverfall med det tilrette lagte utstyret som finnes i dag, så kan det kanskje være noen som ønsker guiding/kurs i dette fiske. Ser for meg en lørdag eller lørdag til søndag, der man kan gå igjennom en teoretisk del og så har vi praktisk fiske etter dette. Kan være at jeg kan få med et par Svensker som kan snakke litt om betes tilværkan og komme med tips i forhold til det. Der man også kan se litt på jerk utover gjeddefiske, nå er det en del som kommer til å teste ut jerk både på asp,sjøørret ( noen har holdt på med dette i noe år, men noen stor utbredning har det ikke) mm i løpet av seongen og erfaringen fra dette kan jo være greit å få frem.

Dette kan være for folk som ønsker å prøve det ut, og ikke har utstyr eller bare ønsker å komme i kontakt med andre jerker å utveksle erfaringer.

Hvis det er intresse for dette så skal jeg prøve å få til noe.

Ser for meg høsten etter som sommeren kommer kjapt på og at jeg trenger tid på å lage dette så bra som mulig hvis noen ønsker dette.

blir eventuellt holdt på Østlandet.........

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å kræsje i Holmestrandtunellen når jeg leste dette :D Kanskje ikke det lureste å kjøre bil og surfe på internett,men nå har jeg stoppet på en busslomme og svarer et rungende JA JEG ER MED :) ,såfremt det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er jeg klar egentlig når som helst på ukedager fremover(litt forbehold der) ,om du har lyst på hyggelig selskap :) Ettermiddag/dag hvasomhelst :)

Du los du los du hara los, så klart vi ska få tæll noen uketurer, bare jeg nå blir kvitt denne helve......... gipsen.........

men klart, vi bør jo kunne få ut båten selv om jeg har en hånd i gips. .........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et par Svensker som kan snakke litt om betes tilværkan og komme med tips i forhold til det

Høres kult ut,blir med jeg uansett om svenskene kommer eller ikke :)

Full av gode ideer du Erik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kult ut,blir med jeg uansett om svenskene kommer eller ikke :)

Full av gode ideer du Erik :)

nei da, er ikke det men f*** det er jo alltid trivelig når vi møtes å det koster itte så mye å stelle i stand et slik kurs/samenkomst. Vi jerker er jo usedvanlig trivlige og omgjennlige. Vi oser av kos å velvære. Bra i senga er vi også...........

Fine i tøye å renslige er vi også. Og så tar vi oss en GT og napper opp en 100+ i ny och ne.

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da, er ikke det men f*** det er jo alltid trivelig når vi møtes å det koster itte så mye å stelle i stand et slik kurs/samenkomst. Vi jerker er jo usedvanlig trivlige og omgjennlige. Vi oser av kos å velvære. Bra i senga er vi også...........

Fine i tøye å renslige er vi også. Og så tar vi oss en GT og napper opp en 100+ i ny och ne.

Hehehe..Waldorf for president :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.