Gå til innhold
Fiskersiden

Årets første Sjøørret...


krheldal
 Share

Recommended Posts

Nordhordaland, 14 mai.

Da var de to første på land (og selvfølgelig tilbake i vann) . Samlet vekt ca. 200g. så det var ikke mye å hoppe i taket for.

MEN, jeg er uansett fornøyd med å ha funnet meg en plass med ett visst potensiale. Det var veldig lyst, og tidlig på dag når de tok, så jeg skal nok tilbake en kveld for å se om de store trekker inn i bukten. Ser ikke vekk ifra at det kan skje. Så mye småfisk.

Fikk på samme turen testet ut fiskebrillene som fulgte med som hurtigsvarspremie til alt om fiske. Og det må jeg si var en stor stor skuffelse. Nå hadde jeg ikke tore forhåpningene heller, men alvorlig talt. Kanskje de fungerer bedre når det er litt mørkt. Men min erfaring tilsier at gule briller også fungerer bra på dagtid. Det gjorde altså ikke disse.

:)

Jeg noterer hvertfall sjøørret på 2007 listen, så da er den på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordhordaland, 14 mai.

Da var de to første på land (og selvfølgelig tilbake i vann) . Samlet vekt ca. 200g. så det var ikke mye å hoppe i taket for.

MEN, jeg er uansett fornøyd med å ha funnet meg en plass med ett visst potensiale. Det var veldig lyst, og tidlig på dag når de tok, så jeg skal nok tilbake en kveld for å se om de store trekker inn i bukten. Ser ikke vekk ifra at det kan skje. Så mye småfisk.

Fikk på samme turen testet ut fiskebrillene som fulgte med som hurtigsvarspremie til alt om fiske. Og det må jeg si var en stor stor skuffelse. Nå hadde jeg ikke tore forhåpningene heller, men alvorlig talt. Kanskje de fungerer bedre når det er litt mørkt. Men min erfaring tilsier at gule briller også fungerer bra på dagtid. Det gjorde altså ikke disse.

:D

Jeg noterer hvertfall sjøørret på 2007 listen, så da er den på plass.

Testet disse brillene igår jeg også, var ikke skremmende bra nei... Men gule briller pleier være best i overskyet vær.

Lurer på hvorfor jeg fikk brillene egentlig når jeg tenker meg om...bare fikk dem i posten en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja det var egentlig sånn med meg også.. Plutselig kom dem i posten. Men tidligere år har det alltid vært en hurtigsvarspremie dersom man fornyet abbonementet innen en viss tid. Antok at det var noe sånt jeg, uten at jeg kunne se at det stod noe om briller noensted.

Ellers kan jeg jo si at jeg har delte erfaringer med gule briller.. Brillene jeg vanligvis bruker, men som jeg ikke finner igjen, er ett par polaroid xoor (lik loop sine xoor). Disse er helt kanon uansett vær. Beste jeg har prøvd. Men fin er dem ikke.. hehe. Og jeg er stygt redd for at jeg må ut å handle nye.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.