Gå til innhold
Fiskersiden

vimpel til planerboard


Gjest Team Roksvoll
 Share

Recommended Posts

Gjest froesak

har vært innom biltema for og kjøpe sykkel flagg til planerborda men de hadde ikke og trodde ikke att de fikk inn igjen eller. Noen som vet om andre steder de har sånne? har lett litt på nettet men finner ikke noe.

har også vært på claes olson-obs og div andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froesak

har vært innom biltema for og kjøpe sykkel flagg til planerborda men de hadde ikke og trodde ikke att de fikk inn igjen eller. Noen som vet om andre steder de har sånne? har lett litt på nettet men finner ikke noe.

har også vært på claes olson-obs og div andre steder.

biltema :unsure:

Som du ser over så hadde ikke biltema der jeg bor men kanskje de har det i noen av de andre avdelingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froesak

Kjell Sykkel og Sport i Brumunddal har. Tlf nr dit er : 62341516, spør etter Kjell eller Bjørn. Si du skal ha sykkelflagg som dem bruker på sykkelvogn. Koster 79,- per stk

Kjell Sykkel og sport

Takker da skal jeg gjøre det. er bare en halvtimes tid unna. så kan jeg stikke innom BH fiske og fritid på samme turen. Det er en bra butikk med godt utvalg det også, har vært der en gang før og den kan anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker da skal jeg gjøre det. er bare en halvtimes tid unna. så kan jeg stikke innom BH fiske og fritid på samme turen. Det er en bra butikk med godt utvalg det også, har vært der en gang før og den kan anbefales.

Du får gjøre det... Vet ikke om je er helt enig i anbefalingen din, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.