Gå til innhold
Fiskersiden

Ismeite gjedde


JL
 Share

Recommended Posts

Hei

Kommer med en liten rapport fra årets andre ismeitetur etter gjedda.

Fisket hele lørdagen(27) med kun ett napp!

Det ene nappet ga ei gjedde på 9780 og 108 cm lang. Det er disse grammene som aldri(untatt en gang 14820 gjedda)er på min side. Det er tross alt 10+ som gjelder. Men det var en flott fisk med bra kondis til å være i mitt fiskeområde.

Agn denne gangen var sild med 2x6 owner treble.

Fisken ble tatt i Glommas områder på 4 m dyp. Isen er ikke trygg, men det finnes noen få viker som det er is på. Må være lokalkjent.

Husk det ene nappet kan være storfisk den dagen nesten ingenting skjer. Dette har hendt meg mange ganger før.

Bilder er oversendt til redaksjonen som jeg håper de vil legge ut under denne lille rapporten.

leirud.jpg

leirud1.jpg

JL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Ja jeg bruker alarm og drop off. Jeg mener det er nødvendig å ha en visuell varsler også, spesielt hvis man er flere på isen. Det er ikke alltid lett å registrere riktig stang med en gang når det napper uten en drop off. Alle i klubben bruker enten alarm med drop off eller Fox micron PS.

Synd med dårlige isforhold over alt, ellers hadde det nok vært flere rapporter fra vår side.

JL

sitat:Opprinnelig postet av Håvard Skjelstad

Ja, se der ja! Endelig en rapport med litt action! [ :( ]

Takk for flotte bilder og god inspirasjon for oss som bare sitter og venter på bedre is!

Bruker du både drop-off og elektronisk varsler?

- Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.