Gå til innhold
Fiskersiden

Nytt beten (for meg)


Recommended Posts

Når jeg var i Sverige kjøpte jeg meg en phantom flexx i farge 71. 17cm (Regnbåge) En farge som vist skal være grym i vissa vatten.

Jeg fikk en liten demo ved butikken å den så grym ut i gangen så den måtte kjøpes inn. Er det noen som har prøvd ut dette baite og er det noen som om det er holdbart, det er jo en del ledd på denne og spørsmålet er om disse holder ei eller flere gjedde/er ?

http://www.cwcab.com/eg066col.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hard plast.

grym gånga men ga ingen fisk i går kveld.

Skal prøve å file den skjea på den, etter som den nå var veldug tung.

men åssen er det egentlig å jerke med den siden den har skje? men siden den er av hard plast så er den vel litt mer hardfør mot skarpe gjedde tenner enn om den hadde vært av av gummi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men åssen er det egentlig å jerke med den siden den har skje? men siden den er av hard plast så er den vel litt mer hardfør mot skarpe gjedde tenner enn om den hadde vært av av gummi.

den er ikke go å jerke med pga. av den store skjea, den skyver mye vann. Mere et beten som sveives inn med spinnstopp, derfor ønsker å endre på størrelsen på skjea.

Men det er mange beten som kan jerkes selv om de har skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.