Gå til innhold
Fiskersiden

Jeg lurer på fiskevann Østfold?


knudsen
 Share

Recommended Posts

Jeg har nå veldig lyst til å fiske ørret i innlandet. Hovedsak med tørrflue. Jegvet det er tabu å spørre om dette, men finnes det en hyggelig sjel som kan hjelpe meg litt på vei? Jeg har null peil på dette.

Det jeg i hovedsak er ute etter er i nærheten av fredrikstad-sarpsborg, men også lenger.

Trebger ikke være ditt favorittvann, men et som er bra.

Håper på svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ABSOLUT ingen ekspert, men det er jo mange flotte vann i Rakkestad/Degernes området. Kløsa er et vann jeg husker det var fin ørret i. Ellers mange fine vann rundt idet området.

Få deg et kart som Rakkestad/Degernes JFF har gitt ut. Der får du oversikten overalle vanna, samt hva du kan få i de forskjellige vanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr fisket i Dammene i fredrikstad i 15-20 år og der er det en del ørret. Før drev de med oppdrett av regnbueørret der, men de fikk ikke lov lengre så nå er det vel kun utsettning av brunørret samt at de sikkert går noen kubber av gammel stooor regnbueørret der. Den største jeg har fått der er regnbueørret på 2.5 kg. Fisket litt der i fjord og fikk noen brune på rundt 300 gram, men det skal vist gå noen store av de der oppe også. Den øverste dammen eller 3.dam som den kalles er nok den beste å fiske i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.