Gå til innhold
Fiskersiden

Ågaardselven/Østfold Nybegynner.


TrophyHunter
 Share

Recommended Posts

Hællæ boys n girls..

Som tittelen sier, skal jeg debutere på Laksen i Ågaardselva.

Fiksekort og trygd er betalt og en splitter ny Shimano Beastmaster ax330 er tatt med fra jobben :)

Kommer nok til å pingle ut litt i førsten å bruke haspel, pga litt rusten på multien, he he..

Mulig jeg drar med enhånds fluestanga litt utover..

Er ikke no mer kjent enn at jeg klarer å finne veien dit fra Sølvstufoss og sollie, så selve fiskeplassene er jeg helt grønn på.. Er det noen som vet om noen "fiske-spot"kart online? Noen tips ang. elva det er lurt å ta med seg, så jeg ikke gjør noen "idiotiske" nybegunnerfeil? Regner vell med at det er litt "kø-fiske" nå i starten også?

Thx!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yezz håvard!! Men nå sende jeg han godeste gamlefar til å handle inn fiskekort, så da må jeg nok ta turen opp å spørre selv :) Åssen er vannstanden i Ågaards nå?

Hei.

Vannstanden er helt perfekt,kunne godt vært litt høyere etter min mening.Skal du kaste "jernskrammel".så ville jeg prøvd Gressbakken eller Muren.Det er vel greit på Hyttebrekket(Valbrekket) og Wiren også.Det er fisk bart i stort sett hele elva.Skitt fiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin og informerende side de har fått seg!

Bra med så detaljerte kjørebeskrivelser ned til fiskeplassene. Eksempel til etterfølgelse. For de som er ukjente er dette alfa omega, da tiden skal brukes til fiske og avslapning, og ikke til å lete etter plassene.

Bra!

Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.