Gå til innhold
Fiskersiden

KIS`s meitetråd 2007


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Ja her skulle det vært bilder av karper og karusser. Istedet sparer jeg dere for bilder av knott og myggstikk :)

Ser ikke fisk, mister fisk, bommer tilslag..... jaja-man lærer av alt. Uansett er det en fornøyelse å være igang med maisen igjen!

Dersom noen har forslag til ideell krokstørrelse for små-mellomstore (de virker å være 1-3kg i dette vannet etter foreløpige observasjoner) som fiskes med makk/,mais-makk tar jeg gjerne imot tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja her skulle det vært bilder av karper og karusser. Istedet sparer jeg dere for bilder av knott og myggstikk :)

Ser ikke fisk, mister fisk, bommer tilslag..... jaja-man lærer av alt. Uansett er det en fornøyelse å være igang med maisen igjen!

Dersom noen har forslag til ideell krokstørrelse for små-mellomstore (de virker å være 1-3kg i dette vannet etter foreløpige observasjoner) som fiskes med makk/,mais-makk tar jeg gjerne imot tips :D

Trøst deg med at det ikke kan bli verre :D

Fra nå av kan det bare gå oppover .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst deg med at det ikke kan bli verre :)

Fra nå av kan det bare gå oppover .

Litt usikker på det faktisk. Jeg kunne jo sendt melding om nye perser samtidig med at han blanket...

(Eh... eller....hmmmm....det var jo det jeg gjorde i går....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her skulle det vært bilder av karper og karusser. Istedet sparer jeg dere for bilder av knott og myggstikk :(

Ser ikke fisk, mister fisk, bommer tilslag..... jaja-man lærer av alt. Uansett er det en fornøyelse å være igang med maisen igjen!

Dersom noen har forslag til ideell krokstørrelse for små-mellomstore (de virker å være 1-3kg i dette vannet etter foreløpige observasjoner) som fiskes med makk/,mais-makk tar jeg gjerne imot tips :D

Godt du ikke kalte tråden for KIS s meiteråd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med amatøren der... kvelden i 21-23 tiden(altså frem til det mørkner), og 05-07 om morgenen.. som har vært det som har levert mine beste fisk

KIS : ja rart det der, at man etterhvert kan flaxe seg til både flere og større fisk enn andre :( For jeg har vel snart flere fisk enn deg og ?

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten spørre som Thor her Ola-hvor mange har du fått egentlig?

Å ikke ha bomma tilslag på karuss høres vel litt utrolig ut, vi pleier å bomme med flere tislag hver tur hele gjengen, inkl karuss eksperten Ståle og eksperten fra Danmark. KAruss er meget vanskelig i perioder, men i år har jeg virkelig fått slite. Og så blir man så "NESTE skal jeg kroke" så kommer tilslaget for tidlig. Og så har man uflaks. Vi satt og ristet på hodet både jeg og dansken forrige tur jeg hadde. Duppen gikk bort og ned, jeg løftet-nada. helt uforståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 9stk(4 på en kveld), og alle er tatt på samme måten.

Jeg fisker vel sikkert ikke A4 som det tydeligvis skal gjøres her, men fiskene sitter i allefall.

Ståle lærte meg noe matnyttig en kveld, og etterpå har jeg tatt det videre.

Klart jeg har hatt "napp" jeg også, men når fisken bare er borti snøret og ikke agnet, så er det ikke så vanskelig å lese.

Og ja Thor, du har de største, men hvor mange har du fått da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.5t ikveld-nada. Thor avr med første 2t-heldigvis blanka han også.

Kennet og guttungen dro 3 hver 50m bortenfor. Hater karuss. HATER karuss :)

Syntes NESTEN litt synd på deg jeg også....

Men fra spøk til alvor, nå må du ta deg sammen, dette er jo beviselig noe selv barn får til.

Størrelsen på mine var forørig 850-980-980

Guttungen sine: 650-850-900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.