Gå til innhold
Fiskersiden

Tjuvfisker tatt på fersken.


tryta
 Share

Recommended Posts

Jeg fikk telefon fra Tomas på morgenkvisten i dag. Jeg trodde først han var kommet til Bergen og ville en tur til Congerland, men neida han bare beklaget seg over dårlig vær og stive priser på hytter langs Sørlandslysten. :D

Advarsel! Han er i Kristiansandområdet. :):P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett hint:

Han må slå lens,og er derfor på vei mot Norges sydligste punkt.(Sikkert markering av territoriet)

Så bablet han noe om å slå ned en liten og sped kar fra karmøy.

Etter det så truer han med å besøke Trond,men det bare for å hilse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk telefon fra Tomas på morgenkvisten i dag. Jeg trodde først han var kommet til Bergen og ville en tur til Congerland, men neida han bare beklaget seg over dårlig vær og stive priser på hytter langs Sørlandslysten. :D

Advarsel! Han er i Kristiansandområdet. :):P:P

Han begynner å bli lei regnvær,så han har planer å dra nordvest over mot Bergens kanten.(lei regn)?

Han har ymtet innpå at han muligens kommer på besøk til meg i Verdal også.

Så det er mye som tyder på at familien Blydonkers kommer til og farte halve norge rundt i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er en mappe/word dokument?

Høyreklikk med musa-ett lite stykke ned i kolonnen står det "Ny" . Der kan du oprette ei ny mappe :)

Han snakket om verdal,men det stedet heter vel VÆDA`N? Anbefalte han å levere en kupong.

Jeg fikk også lurt ut av han,at det har blitt ca 15 kast med stanga :P

Og den mannen slipper jo bare ut sene til vanlig,ikke kaster.

Detta er stort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bablet han noe om å slå ned en liten og sped kar fra karmøy

Han er selvfølgelig velkommen til å prøve.. Men han må da belage seg på å kjøre rødt helikopter til Bergen etterpå. Samt at Norgesturneen får seg ett lengre avbrekk i området rundt Haukeland i Bergen. Men velkommen innom Karmøy skal han være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er selvfølgelig velkommen til å prøve.. Men han må da belage seg på å kjøre rødt helikopter til Bergen etterpå. Samt at Norgesturneen får seg ett lengre avbrekk i området rundt Haukeland i Bergen. Men velkommen innom Karmøy skal han være :lol:

Pingla han ut fra Karmøy besøket, skuffende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingla han ut fra Karmøy besøket, skuffende!

Pingla ikke ut nei...

Jeg sendte en sms til han hvor jeg spurte om han var klar...

Svaret ble at han lå rett ut i sengen med, jeg siterer " har fått noe dansk influensa greier".

Hvem pingla ut spør jeg.?

:)

Nå er vi i Ålesund....rettere sagt Ellingsøya ved gamle sagbruket....revefarmen rettborti gata.

Da har Donkern vært en tur i Bergen og fått seg et par kopper kaffe og en masse fiskeprat før han satt nesen mot Ålesund.

Hos hvem og når dukker han opp neste gang? :(

Takker for hyggelig samtale.

Hunter og Hunterdama tilbydde oss overnatting (tusen takk for gjestfriheten) men unga ville til Ålesund.

Jeg ble nedstemt med 4 stemmer mot 1 (4j enter mot meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.