Gå til innhold
Fiskersiden

Hvilken bærbar pc skal jeg kjøpe?


Frank M
 Share

Recommended Posts

Driver å ser meg etter en ny bærbar pc.

Har sett for meg noe lignende Acer Aspire 5633WLMi/CenD 2 T5500.

Blir stående i stua for det meste, og skal brukes til musikkspilling og surfing (multimedia).

Vil ha bærbar(multimedia), ikke stasjonær multimediapc :)

Noen formening om + og - med Acer maskiner.

Noen som har tips om andre lignende maskiner?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt gode ting om Acer, men har ikke noe kjennskap til det selv.

Har selv en HP nå, som jeg er veldig godt fornøyd med. Hadde tidligere en Fujitstu Siemens som det bare var krøll med. Harddiskkræsj tre ganger, pluss masse annet drit. Svigers har også en som har vært inne på rep et par ganger for diverse feil. Hold deg unna dem, så er du et godt stykke på vei :)

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har hatt mange bærbare. Favoritten er IBM eller Lenovo Thinkpad T serien. Mener det er T60 som er den nyeste. De fleste Acer maskinene har holdt kun i 6 måneder. Men de har opplevd mye reising.

Acer maskinene som kun har stått på jobben og blitt slept hjem en gang iblandt har fungert helt greit med lite feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har hatt mange bærbare. Favoritten er IBM eller Lenovo Thinkpad T serien. Mener det er T60 som er den nyeste. De fleste Acer maskinene har holdt kun i 6 måneder. Men de har opplevd mye reising.

Acer maskinene som kun har stått på jobben og blitt slept hjem en gang iblandt har fungert helt greit med lite feil.

Slenger meg på her og er tilhenger av IBM/Lenovo selv. Har en gammel T40 som jeg favoriserer foran min jobb bærbare som er en dual Core Dell.

IBM tpler en støyt samtidig som den leverer det den skal og enda litt.

Oversatt til bilspråket er en IBM/Lenovo en Lexus, litt døll å se på men under skallet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.