Gå til innhold
Fiskersiden

Innenfor vader


Buldre
 Share

Recommended Posts

Sliter litt med kalde bein etter timer i vannet. Bruker det jeg har av stilongs + +, men blir fortsatt kald. Noen som har anbefalinger om hva slags type varmebukse som holder en varm og hvor man kjøper.

Mvh. Espen

Ull og fleece er det som funker best for meg, jeg bruker fleece dress og syntes dette

er varmere en bukse og genser i fleece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avhengig av årstid og temp.

* På de varmeste dagene i sjøen med varmt vann - ingenting (og for å avverge de kommende kommentarene; joda en bokser selvsagt)

* På de litt kladere dagene - kun superundertøy

* På vårparten og f.eks ved brukbart kaldt elvevann - fleecebukse (type ekstremt billig fleecetreningsbukse handlet på Dressamnn, Cubus eller lignende - eller om man ønsker de dyre men kanongode alternativene fra f.eks Patagonia eller andre kvalitetsleverandører)

* På veldig kalde dager - vinterfiske eller ligende - superundertøy innerst og fleecen utenpå - har til og med testet med superundertøy og 2x fleece under fluefiske i vinter i tilnærmet 0 grader vann og rundt 8 minus i luften og det holdt i massevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.