Gå til innhold
Fiskersiden

Gode fiskeplasser i fuglevik-larkollen-engelsviken(rauer) området.


Iver
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...

hehe har vell ikke vært ute i storm men har vell vært stiv kuling 15 ett par ganger man lærer jo av sine feiler fant jeg ut da. 2 uker igjen nå så er jeg på plass i engelsviken...........

men team kaos nå lurer jeg veldig på hvem du er ?????

Du kan jo fortsette og lure :blink::) .

Heisann feskern. Bor på Nøtterøy og synes tilbudet høres veldig interessant ut. Det går jo flybåt fra Tønsberg (fiskebrygga) til Engelsviken. Spørsmålet blir da om du pleier å dra tidlig ut? Tror ikke flybåten går tidligere enn ca 9-tida på lørdagsmorran.

Heisann hansemann.

Han pleier å dra ut ved 07-08 tiden,men han venter sikkert på deg en gang eller flere.

Han har en tendens til å sove litt lenge en gang i mellom :D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann feskern. Bor på Nøtterøy og synes tilbudet høres veldig interessant ut. Det går jo flybåt fra Tønsberg (fiskebrygga) til Engelsviken. Spørsmålet blir da om du pleier å dra tidlig ut? Tror ikke flybåten går tidligere enn ca 9-tida på lørdagsmorran.

hei hansemann

jeg pleier å dra ut ganske tidlig om morran når det skal fiskes for di det er alltid best bett på denn tia av døyne. men sjekk opptidene til flybåten så skal vi se hva vi får til fra jul til midten av februar blir det jo ikke lyst så tidlig heller,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg var med ut å fisket i Drøbakk når seien på 9,7 kg ble tatt. Det var min første tur ut med ny stang som taklet 100m og søkker på 500g. Det var helt knall. Er blitt helt bitt av basillen. Var en tur ute i dag med en kamerat, men jeg er dårlig kjent i området rundt moss, så det ble kun 3 makrell. Noen som har noen gode tips til fiskeplasser? Båten (som gjør 6-7 knop) ligger i Søly båthavn, så det bør helst være maks en times seiling hver vei. Noen som vet hvem som arrangerer disse turene i drøbakksundet? Jeg var med en kamerat fra fredrikstad, men jeg kunne godt tenke meg å være med igjen selv om det ikke skulle passe for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvem som arrangerer disse turene i drøbakksundet? Jeg var med en kamerat fra fredrikstad, men jeg kunne godt tenke meg å være med igjen selv om det ikke skulle passe for ham.

Det er flere havfiskeklubber i området som arrangerer turer i Drøbak.

Er sjøl medlem i Ski Havfiskeklubb. Vi arrangerer 8 vanlige turer i Drøbak i tillegg til 3 festivaler.

Sjekk link under

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.