Gå til innhold
Fiskersiden

Hvor kan man kjøpe brisling?


Recommended Posts

Har lyst til å prøve agnfiske etter SØ, da jeg har hørt at dette er både effektivt og moro.

Har forstått at brisling er et meget effektivt agn og har prøvd å skaffe fersk eller frosset brisling både i Trondheim og hjemme i Brønnøysund uten hell.

Er det noen som har tips om hvor man kan kjøpe fersk eller fosset brisling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å prøve agnfiske etter SØ, da jeg har hørt at dette er både effektivt og moro.

Har forstått at brisling er et meget effektivt agn og har prøvd å skaffe fersk eller frosset brisling både i Trondheim og hjemme i Brønnøysund uten hell.

Er det noen som har tips om hvor man kan kjøpe fersk eller fosset brisling?

Send en mail til Norges Fiskarlag, de vil kunne fortelle deg hvem som fisker brisling i ditt nærområde.

Brislingfiske foregår primært om høsten, og prisen per kg vil ligge på rundt 10kr tenker jeg.

www.fiskarlaget.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Oslo selger endel fiskebutikker brisling som agn. Vanligvis får man kjøpt en boks med frossen brisling av varierende størrelse fryst sammen i en klump. Ellers selger Seeberg brisling av langt høyere kvalitet som er egnet til bruk i dorgetackler. Når det gjelder dine hjemtrakter kan du jo høre om en lokal fiskebutikk eller fiskemottak kan ta inn et parti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.