Gå til innhold
Fiskersiden

Uttern A56


bsperrud
 Share

Recommended Posts

- Noen her som har kjennskap til denne båtmodellen ?

- Tenkte å rigge en til trolling !

Uttern

Fin båt,men neppe den rette til trolling,litt leit å kjøre fisk fra sofaen der bak,stang orgel?

Men kan sikkert gjøre mye ut av den båten også,jeg ville gått for en med kabin og lugar,finnes mange av de på markedet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin båt,men neppe den rette til trolling,litt leit å kjøre fisk fra sofaen der bak,stang orgel?

Men kan sikkert gjøre mye ut av den båten også,jeg ville gått for en med kabin og lugar,finnes mange av de på markedet. :)

Hallo vikagutt. Jeg har mer lyst på en åpen båt enn lukket. Er ikke så veldig mye ute og dorger sånn som dere rundt Mjøsa. Har hatt bedre erfaringer med paravaner enn planerboard under trolling. Kan jo fint fiske med 2 paravaner på hver side, og da har du jo brukt de fleste stengene du har lov til på de ulike fiskevann i Norge. (stang begrensning er jo 4 - 5 stenger nesten over alt )

Tenkte å montere stangholdere til paravanene og ikke stangorgel.

1370198946.jpg

Går jo ann å lage trolling båt av en skjærgårdsjepp også, men komforten blir jo ikke den samme i dårlig vær...

Mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjøre mye ut av hvilken som helst båt,smaken er som baken,delt:=)

Jeg for min del setter stor pris på kabin grunnet vær og vind,

mitt råd er:kjøp båt du vet du blir fornøyd med,keep on fishing:=) :lol:

Legger til svar:Stangholdere på tak er kjekt å ha når man kjører stor fisk,pga

at man kan sette de stengene det ikke er fisk på opp på tak e.l,for å få de av veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med vikagutt har selv en shetland cabin 540 fullrigget som jeg vurderer å bytte i en større cabinbåt( har fått 3 fotsyken)

dårlig vær kalde vinter morgener er cabinen gull verdt.

Du kan da få kjøpt min båt,ferdig rigget med henger,scotty propack,ja det meste for 230 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.