Gå til innhold
Fiskersiden

båt og påhengsmotorer til salgs


Laksefiskern
 Share

Recommended Posts

Har en hjemmestøpt (ikke av meg) glassfiberjolle på 3,66 meter - dvs ca. 12 fot som jeg vurderer å selge. Båten har jeg brukt i ca. 10 år og det er den mest stødige jolla jeg har sett. Den egner seg ikke særlig godt å ro da den er svært lubben i forhold til lengden, men det går an f.eks på vann - ikke elv. Jolla er planende og selv har jeg testet den med en 8 hk, en 9,9 hk og en 15 hk. Den planet med en 8 hk før, men siden jeg har bygd på den litt trenger den nok ca. 10 hk for å komme i plan.

Jeg har alltid likt den jolla og det er med en svært usikker følelse jeg vurderer å selge den. Men siden jeg har tre joller ialt blir det egentlig ett par for mye.

Her er et bilde av jolla - flere kan oversendes ved forespørsel:

200820070921y26p2n8HURsa32f79w.JPG?87

........................................................................................

Påhengsmotor 1:

Evenrude 9,5 hk 1970-modell. Svenna fikk liv i den og den ser ut som en dass - men går altså.

Påhengsmotor 2:

Evenrude 25 hk 1980-modell. Denne motoren er også testet og går greitt.

Ingen av motorene er testet i timesvise dorgeturer - men de antas å funke greitt.

Noen interesse?

Endret av Laksefiskern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Det er vanskelig for meg å finne en "riktig" pris - til det har jeg fulgt litt for dårlig med på salgskanaler for båter og motorer. Men jeg skal prøve å finne en ok pris på begge deler, uten å være "hai". Pakkeløsningene blir nok billigere enn salg hver for seg.

Båten veier nok 50-70 kilo - håper du ser "nok"... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.