Gå til innhold
Fiskersiden

Hva hører du på NÅ?


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

Mellom låtene i dag er det bare vind å høre, godt jeg ikke har naboer nå Cannibal Corpse på full guffe med AC DC coverlåter, meget fett å fengene.

Husarbeidet går som en drøm da, før jeg må dra på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aauuu aauuu. buss buss pappa....

Sønnen min på halvannet som prater.

bad brains i bakgrunnen..

He he, unga mine bænger i bilen å hjemme

:D

4 år, 1 å et halvt år ;)

Fikk det inn med morsmelka.

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom låtene i dag er det bare vind å høre, godt jeg ikke har naboer nå Cannibal Corpse på full guffe med AC DC coverlåter, meget fett å fengene.

Husarbeidet går som en drøm da, før jeg må dra på jobb.

Cannibal corpse spiller AC. Det hørtes jaggu kult ut!

Hva heter plata?

Takk for tipset, nok et kanonband som hadde gått meg hus forbi.

Oppdaga dem for noen få dager siden sjøl, men her er det helt klart at det skal gjøres en coverlåt med bandet.

Blir enten "In the name of God" "Taking back control" "Purple heart" eller "Panzer batallion"

Utrolig hvor mye bra musikk man ikke har hørt!

Endret av Nils Master
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR hører alle medlemmer av fiskersiden på black metal, steintung satanistrock eller noe gotiske greier?

Har aldri vært borti en større konsentrasjon metallhuer enn de som er på dette forumet

Da slipper man å engste seg når man skal treffe nye fiskekompiser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR hører alle medlemmer av fiskersiden på black metal, steintung satanistrock eller noe gotiske greier?

Enkelt;

Punkt 1; Her på forumet er det en stor overvekt av menn mellom 20 og 50.

Punkt 2; De som hører denne type musikk liker å skryte av det.

Akkurat nå hører jeg på Backstreet Boys, med Sissel Kyrkjebø som neste på playlisten :)

Huff og huff. Du vinner. Du er den av oss som tåler mest bråk ....

Edit; Forøvrig hører jeg på Dagsnytt 18.

Endret av Bad2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR hører alle medlemmer av fiskersiden på black metal, steintung satanistrock eller noe gotiske greier?

Har aldri vært borti en større konsentrasjon metallhuer enn de som er på dette forumet :)

Akkurat nå hører jeg på Backstreet Boys, med Sissel Kyrkjebø som neste på playlisten :angry2:

HEY!!!

Ikke ALLE, tenk....

Jeg er selv dypt inne i jazzens vidunderlige og skremmende verden for tiden. Har 101 Miles Davies-album, Chet Baker, Nina Simone.... Må ha jazz, kompis-kis. Dig it, man.

Og det blir ikke jul uten at Sissel, med sin juleplate (....fra da hun var ung, lubben og langhåret), fyller luften rundt meg.

Hører også på italiensk folkemusikk, god rock, mye fra 60-70-tallet, klassisk, flamenco, Leonard Cohen, Nick Cave, Tom Waits, Beatles, Elvis, DeLillos, Feng Sui-musikk, Madrugada.......

Men Backstreet Boys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY!!!

Ikke ALLE, tenk....

Jeg er selv dypt inne i jazzens vidunderlige og skremmende verden for tiden.

Da vil jeg herved spandere på deg et tips som du bør følge, men skiva kan bare bestilles på Platekompaniet OVER NETTET. Rocka, men helt klart jazz!

Erik Halvorsen Trio og skiva har samme navnet.

Værsågod. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR hører alle medlemmer av fiskersiden på black metal, steintung satanistrock eller noe gotiske greier?

Har aldri vært borti en større konsentrasjon metallhuer enn de som er på dette forumet ;)

Akkurat nå hører jeg på Backstreet Boys, med Sissel Kyrkjebø som neste på playlisten ;)

Eyy nå må du ikke kjemme alle under denne samme kammen da. Jeg er en hiphop og rap entusiast av dimensjoner, og har dette som en hovedgruppe innen musikk. Men liker da flere andre sjangere og :blink:

Akkurat nå så hører jeg på bassen til naboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel ikke nødvendigvis all metall "black metal" eller "satanrock" da :)

Nei det bare høres sånn ut..

Dvs.. man hører ikke hva de synger i noen av tilfellene. :blush:

Så for meg er det revnende likegyldig om de synger om gud eller sat**.. Jeg gidder ikke høre på dem uansett. (Men for all del, jeg kaver meg ikke opp for at andre gjør det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.