Gå til innhold
Fiskersiden

Tur på moloen på Os.


Taxisvein
 Share

Recommended Posts

Endelig fint vær og fri på samme dag. Tok turen til Os for å prøve moloen. Det var ikke lett å få fisket der for det lå hummerteiner hver meter langs moloen, men fant no en plass.

36517_s.jpg

Fikk rigget opp utstyr og mens vi ventet på run måtte eg kosefiske med speedmasteren. Det resulterte i

en fin lyr. Etter to timer fikk endelig meiteutstyret prøvd seg. Gøy, men ble litt skuffet når jeg så det var en pale på knapt 500g.

Dagens siste var igjen på speedmasteren, men hva det er vet eg ikkje og fiskeboken ligger i vognen.

36518_s.jpg

36519_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/14837/36519.jpg

Noen som har et tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene var solid. Ps. slukfiskere i nærheten.HE-HE

Pokker...da blir jeg hjemme :P

Går med fluebindingen då? Eg kjøpte med meg litt saker idag, sitter å binder en mengde mickey finn`er...selv om jeg aldri har fått noe på den fluen :) Svidde 200 spenn på bare MF materialer, så får nesten binde noen også. De første par ble litt bortkastede kroker, litt ute av trening nå. Men kom seg på den tredje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Når vi snakker om mickey finn.....fikk laks på kiloen idag i fanaelven. Laksetyven din spurte flere ganger om eg så noe men eg svarte at eg bare bare så makrell og fisket etter disse. :)

Bang så satt fisken eg fisket etter på en mickey finn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT: Når vi snakker om mickey finn.....fikk laks på kiloen idag i fanaelven. Laksetyven din spurte flere ganger om eg så noe men eg svarte at eg bare bare så makrell og fisket etter disse. :huh:

Bang så satt fisken eg fisket etter på en mickey finn. ;)

Konge! La oss gjøre det til et rituale å kaste fiskeslo på den fyren for hver fluelaks vi tar...

Neste gang skal eg si eg ser fisk, men at han bare kan drite i å nærme seg meg. Satser på at han enten holder seg unna, eller at det provoserer til slagsmål... haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.