Gå til innhold
Fiskersiden

Dårlig service


Futten
 Share

Recommended Posts

En kamerat av meg skulle ha seg en stang og snelle, å bestilte først fra Fritidssenteret AS og fikk igjen mail at de kun kunne levere stangen og om han da fortsatt var interessert i bare stangen, da svarte min venn at han ikke var interessert og det gikk som det skulle. Så bestilte min venn det samme fra Amfibi, og for det første fikk han ikke noe mail om at orderen var kommet igjennom, og når han sendte mail for å sjekke at det var i orden får han heller ikke noe svar. Så til slutt får han postoppkrav, og der er det kun stangen og ikke snellen, dette er for dårlig, man skal som første butikk gjorde sende mail å beklage at de ikke har inne begge varer og spørre om man stadig er interessert. Tja, jeg er i alle fall ikke imponert. Kommer til å handle andre steder selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme oppfatning som deg angående fritidssentert, de har meget god kundebehandlig!! Det har iallfall jeg erfart!

amfibi har jeg ingen kjennskap til. Men det beste er vel å sende en mail der du ( han ) forklarer at dere syntes servicen var dårlig. Her har det sikkert skjedd en glipp, for det er sjeldent at butikker utøver dårlig service med overlegg, isåfall vil ikke butikken var lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Myklebust

Har handlet litt med Amfibi, men har gått over til Gero. På Gero er det bedre service, bedre nettbutikk og du får faktisk tilbud der når du spør, i motsetning til Amfibi.

Snakket med Gero gutta for et par uker siden.

De skal ta en stor oppdatering av deres nettbutikk snart og legge til masse produkter.

[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha fått tips om dette innlegget, vil jeg her skrive noen ord:

Beklager at noen kan oppleve at deres henvendelser ikke blir besvart eller blir sent besvart. Dette hender imidlertid svært sjelden, men i hektiske perioder som før jul, kan dette forekomme. Årsakene kan være at e-post ikke kommer frem eller blir lagt til side fordi vi ikke har et konkret svar der og da. Vi vil derfor fra nå av innføre rutiner for besvarelse innen 12 timer, enten med et konkret svar eller beskjed om at forespørselen er mottatt og under behandling.

Når det gjelder ordre som blir delvis ekspedert, skyldes dette at vi i noen tilfeller ikke får tak i produkter. I likhet med våre konkurrenter, lagerfører vi ikke alle produkter, men er ofte avhengig av å få varene fra våre leverandører. Som dere som har besøkt sidene våre vet, fører vi ikke bare fiskeutstyr, men også en mengde produkter innen friluftsutstyr. Mange av ordrene vi får består av et utvalg produkter fra våre avdelinger, eksempelvis en kniv pluss en fiskestang. Det hender ofte at ett eller flere produkter er midlertidig utsolgt, og når vi har en stor ordremengde, vil det være ressurskrevende å kontakte hver enkelt kunde ang. dette. Vi går ut ifra at en kunde som legger inn en ordre, ønsker de produktene som kan skaffes, raskest mulig. Vi skal imidlertid legge ut en liten notis til kunder ønsker å slette ordren dersom den ikke kan leveres komplett. For øvrig må vi bare ta innover oss at vi ikke i like stor grad som små nettbutikker som kun driver med sportsfiske og på hobbybasis, og har tilsvarende mindre ordremengde, makter å følge opp hver enkelt kunde like godt, uten at dette betyr at vi med viten og vilje unnlater å besvare henvendelser. Til gjengjeld håper vi at dere setter pris på vårt omfattende vareutvalg og lave priser.

Så en annen sak: Hvis noen synes det er lite oppdateringer på våre sider, skyldes det at vi de siste månedene har fokusert på å bygge opp vår nye nettbutikk, som etter planen blir åpnet i januar. Under vår nye profil vil vi fokuserer på å presentere produktene bedre og fyldigere, samt at det vil bli utvidet med flere produktgrupper og avdelinger, deriblant jaktutstyr og -bekledning, som sikkert er av interesse for mange.

Årets nyheter innen sportsfiske kommer i mars-april.

Kontakt meg gjerne med synspunkter og forslag.

Daniel Larsen

Amfibi DA

www.amfibi.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amfibi DA.. Ligger i navnet at dette ikke er et veletablert firma som ikke uten videre takler stor vekst. Lavere priser ja, men man får som regel det man betaler for! Det er en grunn til at enkelte er rimeligere enn andre... Ikke meningen å rakke ned på noen her, jeg har selv handlet fra Amfibi og har bare positive erfaringer med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart på PM.

For andre som lurer, så er årsaken til at produktnyhetene ikke kommer før i mars/april, at det er da de blir levert fra leverandørene. Vi skal imidlertid lage en produktnyhetsside hvor vi viser 2005-nyhetene i januar/februar, med mulighet for forhåndsbestilling for å få kjøpt dem så tidlig som mulig.

Daniel Larsen, Amfibi DA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.