Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som vet om denne finnes i Norske butikker


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Noen som vet om denne curlitailen er å få i Norge, tenker ikke spesilet på denne fargen ?

Noe som fasinerte meg med denne.

Det står at den er sakte synkende, vet noen hvor sakte ?

Storm Slow Sink Curl T. 20cm 61gr 1-pack färg gsnormark03087gs.jpgEn långsamt sjunkande jigg med en lång, mjuk stjärt. Naturtrogen, förförisk rörelse. Ytbeläggningen återger ett fint, holografiskt skimmer. Riggad med Rapala VMC Needle Point krokar. Lätt att kasta! Perfekt för fiske i djupbranter. Våra testfiskares favorit för gädda!Normark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har hatt noen av dem men jeg tror jeg kjøpte dem i sverige . ikke no særlig å bruke på dypere vann da den synker relatift sakte og det har ikke jeg tid til , er gjedda borte å nafser på den så ligger halen tynt ann tror jeg tok 3 gjedder på den og da var den haleløs

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har hatt noen av dem men jeg tror jeg kjøpte dem i sverige . ikke no særlig å bruke på dypere vann da den synker relatift sakte og det har ikke jeg tid til , er gjedda borte å nafser på den så ligger halen tynt ann tror jeg tok 3 gjedder på den og da var den haleløs

:)

oki doki flint å vite. Men det høres jo ut som et glimrende bete når gjeddene er på meget grunt vann på vårparten. og med en creme brule brenner så kan man sikkert forlenge levealderen på den.

I utseende så minne den litt om denne : http://www.muskyshop.com/modules/cart/prod...sRealfishSeries

og jeg har hatt utallige høgg på sucker magnum.

Et lite tips som kan forlenge levealderen på slik beten er å rigge de om. Lage tackel du fester på et smart sted som gjør at du ikke mister krokingsegenskapene. Dette gjør at gjedde blir sittende fast i korken som slipper bete i hugget. Du vil da oppleve at bete henger for seg og unngår å bli most i fighten.

Hvis du fisker på bunnen med tunge jigger så vil du også ved å tackle den på riktig måte unngå å sette deg fast i bunnen. Jeg satt å rigget om en realfish i går kan ta bilde av den så er det litt enkler å forstå, er ikke verdensmester i å ordlegge meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.