Gå til innhold
Fiskersiden

Ålfjorden


sigbjørn
 Share

Recommended Posts

I dag morges gjekk turen for første gong med nyebåten til Ålfjorden på jakt etter blålanga, var henta Aasvik på Eldøya på veien inn.

Så tiligt at det kom til å vera nok vind der inne, da bles stikker og strå der inne, å det blei forholdsvis lite efektivt fiske dr inne.

Eg trodde eg kunne bruka den same dreggen til Viknesen, som eg brukte til gamlebåten men den gang ei, den blei for lett enkelt og greit. Si det var første gang eg dregga på djupet med Viknesen, så viste e ikkje bedre. Me brukte kansje mesteparten av dagen til å prøve å få dreggfeste, for da bles nåke heilt voldsomt der inne, men fiska sku me.

Fisk var der,

alfjrd181007.JPG

Geir Åge fekk først ei fin brosme på nermare 8kg,

alfjrd181007I.JPG

så fekk eg ei blå på mellom 3 og 4 kg.

alfjrd181007II.JPG

Denne blålanga burde vore tyngre, den vise her over meteren på lengda.

Me var borti fisk fleire gongar, Geir Åge hadde ein skikkelig på som verkeligt kunne vore kjekk å sett braut vannflata, men nei.

Me hadde ein ellers så grei tur inn, fekk prøva ut Viknesen både på den ein og andre måten. Trur eg har fått ein kjempebåt til havfiske, må berre få ein tyngre dregg, så skal ting ordne seg.

"Men me var begge samde om at me hadde hatt ein fin tur"

viknesI.JPG

Endret av sigbjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.