Gå til innhold
Fiskersiden

Ny fluestang...


fÆsker'n
 Share

Recommended Posts

Har sett litt på noen fluesett...jeg er altså ganske nybegynner... :)

I alt om fiske NR 6 2007 så var det en test med noen fluesett, og der så jeg at

Guideline pro cast xp-e ørret , vant testen... så jeg lurte på om det er ett bra sett, eller er det noe annet som passer bedre til å fiske sjøørret ( i liten elv ) og fiske i mandalselva, otra osv...? :) ( Vil helst ha en langtkastende stang )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på noen fluesett...jeg er altså ganske nybegynner... :)

I alt om fiske NR 6 2007 så var det en test med noen fluesett, og der så jeg at

Guideline pro cast xp-e ørret , vant testen... så jeg lurte på om det er ett bra sett, eller er det noe annet som passer bedre til å fiske sjøørret ( i liten elv ) og fiske i mandalselva, otra osv...? :) ( Vil helst ha en langtkastende stang )

Har dessverre ikke prøvd stangen selv, men har en kompis som har dette settet. Han er meget fornøyd, og en kompis av han igjen (med en del flere sesonger på nakken) mente stangen var helt konge da han prøvde den. Som sagt har jeg ikke fått prøvd den selv, men har hørt mye bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd dette settet selv. Jeg er heller ikke av det kaliber at jeg kan uttale meg om hva som er bra og dårlig.

Men jeg har selv vært og sett på Ørretkombo og da ble jeg anbefalt dette settet som vistnok var utrolig til prisen.

www.agdars.no har det forøvrig på tilbud til 1799,-

Noen billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte på hva den beste klassen er til ørretfiske, lett kystfiske og lett laksefiske er? Er det 5,6,7,8 ?