Gå til innhold
Fiskersiden

Gode ørretvann i indre østfold


oki
 Share

Recommended Posts

Heisann

Jeg er helt ny her som registrert bruker - men jeg har jo vært inne og lest en del tråder.

Jeg har nå fisket en del år i indre østfold - spesielt i Rakkestad - og jeg er nok litt forundret over at mange kanskje ikke vet hvilke fantasiske ørretvann som finnes der.

Jeg er nok ikke den som har fått de største ørretene, men min pers i det nevnte området er en 2,2 kg`s brunørret, men jeg har tatt mange på mellom 1 - 2 kg.

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har fisket en del i rakkestad fjella , flott natur å greit med fisk . den største jeg har fått der er ca kilon . er selv litt overasket over hvor lite folk det er der .

Jepp, mange flotte vann med nydelig natur. Også mye fin abbor og gjedde.

Hyggelig vi er flere som har oppdaget de flotte fiskevannene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet oki. Hyggelig at du har funnet ørretvann du er svært begeistra for. Hvis du synes det er litt lite folk der og fisker, så kan jeg prøve å hjelpe til med å løse det problemet. Send meg en PM du, med navn på godvannet ditt, så skal jeg se hva jeg får gjort. :unsure:

Heisann

Takk for det :-)

Favorittvannet vann får du finne ut av selv.....hehe....men anbefaler deg å bruke noen sesonger på å finne frem til de beste vannene.....er mange vann å velge mellom.

.....men ellers så er min erfaring at de fleste fiskevann har godt av å bli fisket i av flere.....men magemål...magemål...ikke sant....

har ikke vert der på en stund nå , vet du om det er no gangbar is

Jeg har ikke vært ute å fisket på noen uker nå...så jeg vet ikke om isen i Fjella er gangbar ennå...sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.