Gå til innhold
Fiskersiden

Siste tur til Gyltevika


charlie
 Share

Recommended Posts

Var en tur i Gyltevika i helgen. det ble ikke helt som planlagt.

Det skal ikke ligge is på fjorden så tidlig

Bilder fra turen ligger her

http://fiskelykke.com/forum/viewtopic.php?t=123

Kjipt at dere ikke fikk fisket som planlagt fra land, men jeg må allikevel si at jeg har SÅ lyst til at det blir kaldt og at det blir trygg is der i vinter. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har SÅ lyst til at det blir kaldt og at det blir trygg is der i vinter. ;)

Skal si fra hvis det lar seg gjøre å ferdes trygt på isen,men det kan ta sin tid :)

Jeg er nemmelig ei førsteklasses pyse når det gjelder all annen is enn den som flyter oppi singlemalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si fra hvis det lar seg gjøre å ferdes trygt på isen,men det kan ta sin tid :D

Jeg er nemmelig ei førsteklasses pyse når det gjelder all annen is enn den som flyter oppi singlemalt.

Har da ikke sett du bruke is;) vanne ut alkoholen...fy Robert:)

Er helt sikkert isfritt i vika når jeg kommer til helgen(håper jeg).

Tror nok kanskje gyltene har trukket dypere men... skal lure fløyfisken tenkte jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si fra hvis det lar seg gjøre å ferdes trygt på isen,men det kan ta sin tid :D

Jeg er nemmelig ei førsteklasses pyse når det gjelder all annen is enn den som flyter oppi singlemalt.

Suverent det! Jeg tør ikke håpe på noe, med mindre vi får en kuldebølge som varer konstant i minst 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isen ligger ett godt stykke utover fra Kommunebrygga nå.

Fredz: Du får satse på at "Haien" viser deg godplassen sin,så har du muligheten til å fiske steinbitt ;)

Dette høres lovende ut! :blink: Måtte det bare holde seg kaldt og ikke slå over til uka.

Forøvrig så er det mange små vann i Telemark som har trygg is nå, 15-20 cm flere steder. Hvis alt går som planlagt så blir det test-tur i morra. Innlandsfiske på is er moro, men fremdeles så er det isfiske på sjøen som er min favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.