Gå til innhold
Fiskersiden

Bindestikke


Gjest Mats M
 Share

Recommended Posts

Den bindestikken som fulgte med nybegynnersettet jeg kjøpte for en stund siden har nå begynt og ta kvelden :)

Jeg har lyst til å investere i en skikkelig stikke når jeg først skal kjøpe en - har blitt ganske hektet på fluebinding :(

Har sett på denne - har også lyst på pedestal, er denne grei?

Har noen eventuelt andre anbefalinger? Maks 2000.-

Edit: Jeg binder i dag for det meste sjøørretfluer og kystfluer, men det blir nok litt ørretfluer etterhvert.

Endret av Matz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så får du storebroren til Griffinstikka du linker til for 2k. Griffin Montana Mongoose. Har både C-Clamp og pedestal og ikke minst cam-lock, samt leveres i koffert med keramisk trådholder og hacklegauge :( Har denne selv og er superfornøyd :P

Er denne og få tak i her i Norge? Vil handle i Norge pga. garantier osv. Kan du forklare litt hva C-clamp og cam-lock er? Har aldri hørt om før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoe problem å handle denne i Norge. Regner med at Avkroken skaffer denne, ellers så har de den hos Jarle & Bjørnar på Lillestrøm.

C-Clamp er skrufestet til bordplata, Cam-loc er patenten som låser flua i kjeften, ved hjelp av en cam og en hendel, i motsetning til f.eks Odyssey'en som har skrufeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.