Gå til innhold
Fiskersiden

NY RAP: FRA VESTLANDSTREFFET 2007


ruov
 Share

Recommended Posts

Fin rapport, trenger sånne på regnfulle vinterdager :D Men gjør som Lasse sa, fjern "Quisling" ordet, flere grunner til at det passer dårlig i denne og alle andre fiskerapporter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin rapport, trenger sånne på regnfulle vinterdager :D Men gjør som Lasse sa, fjern "Quisling" ordet, flere grunner til at det passer dårlig i denne og alle andre fiskerapporter :)

Veldig fin og ikkje minst morsom rapport!

Ordet Quisling er vel vorte eit meir og meir utvaska uttrykk med åra. Men for all del, ein må ha respekt for kva andre legg i ordet.

Endret av lakselorden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Hahaha! Hysterisk rapport og mange gode minner kom tilbake når jeg leste dette. :D

Hele turen, på tross av alle problemene med bil o.l., var en utrolig fin opplevelse. Lo meg fillete av kommentarene til Runar, de ble prikken over I'en når man allerede hadde det bra på tur.

Husker også episoden da Runar "lånte" ene sandflyndra til Tailbait, tok et trasig mobilbilde MOT sollyset og sendte mms til Lasse med spørsmålet: "Hva er norgesrekorden på sandflyndre?" :o:D

Utspekulert men litt moro må man jo ha det.

Artig at hele bataljonen skal samles i år og, det blir suverent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin og ikkje minst morsom rapport!

Ordet Quisling er vel vorte eit meir og meir utvaska uttrykk med åra. Men for all del, ein må ha respekt for kva andre legg i ordet.

Quisling ble født i Fyresdal, samme sted som Lasse kommer fra. Derfor blir det i denne tråden svært uheldig å kalle Lasse for "den lille Quislingen...".

Nok om det i denne rapporten :) ruov endrer sikkert "den lille Quislingen...". til "den lille slubberten/etc.", og da blir vi alle glade :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr endret teksten ørlite for å unngå videre avsporinger.

Takk for at du forandret det for meg kis. Har ikke vært inne igjen før nå, men hadde selvfølgelig forandret det selv.

Var ikke meningen og fornærme noen her da og det regner jeg med at de fleste skjønte. Men beklager på det sterkeste hvis jeg har tråkket på noen tær når jeg i iveren skulle prøve og skrive en litt lang rapport for en gangs skyld.

Beklager så mye LASSE.

Ellers takk for all respons :D:D

Knallbra rapport, Runar. :D

Sitter på et hotellrom i Kristiansund og ler meg skakk. :lol:

Har et par tips om knallgode plassar du må prøve når du kommer over igjen. :P

:blush:

Ja kan ikke du komme med noen nye tips i år.

Da er vi garantert og reise hjem med gullet i lomma for i år gjør vi det motsatte av det du sier. Det må jo bare bli bra :D

Hadde jo vært gøy og delt hytte med dere i år også sånn at vi får mulighet til og stikke noen kjepper i hjulene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers takk for all respons :lol::P

Ja kan ikke du komme med noen nye tips i år.

Da er vi garantert og reise hjem med gullet i lomma for i år gjør vi det motsatte av det du sier. Det må jo bare bli bra :D

Hadde jo vært gøy og delt hytte med dere i år også sånn at vi får mulighet til og stikke noen kjepper i hjulene deres :blush:

Heisann, Runar, me skal holda korta tett til brystet denne gangen og... :) Eg reknar med at du tek turen over fjellet til våren for å kartlegga nye godplasser før treffet, eller skal Skogseidfisken settast på prøve?Uannsett er du hjarteleg velkommen, samme kva tid det skulle vera. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.