Gå til innhold
Fiskersiden

Kanonvær for fiske på sotra!


Atle M
 Share

Recommended Posts

siden det er morsdag i dag så har jeg vært snill gutt og hadd knøttet i aktivitet siden 05.30 så mor i huset får sove litt :lol: MEEEEEEN det er begrensa hvor lenge man er snill og siden det er blikka stille og sola kommer opp på Sotra så MÅ jeg ut og fiske i dag!

Har en luringplass på flatfisk som jeg tenkte jeg skulle prøve :unsure: noen andre som skal ut som vil bli med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en luringplass på flatfisk som jeg tenkte jeg skulle prøve :) noen andre som skal ut som vil bli med??

Skulle gjerne vært med deg lillegutt, men det er middag hos svigers i dag og der svikter man ikke.

Kanskje en tur neste søndag. Lenge siden vi to var på tokt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då e eg tilbake iallefall. Meget pen temperatur, og var rikelig med fjærmygg i luften. Likevel vakte det bare sporadisk. Lurte en 100 grammer med en flytende myggpuppe, men tilslaget gikk til helvete...

Meget fin tur uansett

Lurte på hvordan det gikk .Artig at det vaket ..

Tror våren er kommet til Bergen jeg :) Avisene har ihvertfall bilder av maiblomster og solen skinner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... og hoggorm som er ute og kryper! Var avgårde kl 08 i morges vi. Fisket ved Turøy i åtte timer, uten og få annet enn en tokilos lange. Men været var nydelig da! Hvordan gikk det med deg da Atle? Blir gjerne med på jakt etter de flate ved neste anledning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallois! Fasit er som følger: sandflyndre,liten,vekkmedden-----sandflyndre,liten,vekkmedden-----rødspette,knøttliten,hent bestefar din------hørte definitivt ikke etter og henta lillebroren istedet.....

Vel,for og si det kort...BARE småfisk :)

vel vel,været var uansett knall og jeg kosa meg :) Bare og skrike ut det torry så stikker vi en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.