Gå til innhold
Fiskersiden

Siste trolling tur i år Vänern


S.U
 Share

Recommended Posts

Ble jaggu en bomtur. Som en dårlig unnskyldning/forklaring, så hadde vi litt liten motor/båt slik at å komme oss til gromplassene var noe vi ikke turde/orka. Vi kom litt seint i gang og, slik at 80% av tiden ville gått til kjøring. Var passe surt og fine store bølger til tider. Hadde vi visst 100% sikkert hva vi gikk glipp av ved å ikke gutse med å kjøre til den plassen, så tror ejg vi hadde putra bortover. Kom mange fine fisk inn til brygga etterhvert, største laks 8,4 og en ørret på 6 eller noe.

Tomic var tingen i går, gutta som fiska med løje fikk ikke noe.

Tar det neste gang :D

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt meg hjemme denne dagen jeg,, om jeg angrer.. jaaaaaaaaaaaaa

Sto opp kl04.00. møtte da snø, så på nettet att det blåste 10+ i vindstyrke, Vi ble enige om å holde oss hjemme... blei ganske syket ned da jeg snakket med de på väneren om morgenen, da var det nesten vindstille..... huuufffff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he Steinar, sånn er det. Må være der for å avgjøre vær og vind, snur alt for fort på denne tiden av året.

Onsdagen var best for oss, hadde med 2 til i båten, den ene med premiereturen på Vänern, kom inn med 3 fine, 1 ørret og 2 lax, største på underkant 5 kg.

Det er for tiden et makaløst fiske utenfor Åmål (Nygrund), men det er det med været da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.